برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب بیش از ۲۷۰۰ واحد صنفی متخلف در خوزستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پلمب بیش از ۲۷۰۰ واحد صنفی متخلف در خوزستان

ايسنا/ معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت خوزستان از پلمب ۲ هزار و ۷۰۸ واحد صنفي به دليل عدم رعايت محدوديت‌هاي کرونايي خبر داد.

بهرام جباري، معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص عدم تمکين اصناف از محدوديت‌هاي اعمال‌شده، اظهار کرد: رعايت نکردن اصناف به فرمانداري اهواز و استانداري خوزستان گزارش شده است و گشت‌هاي نظارتي ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با همکاري اداره اماکن و مرکز بهداشت برقرار هستند.
وي با توجه به قرار گرفتن در آستانه عيد نوروز و بازار شب عيد گفت: متاسفانه تعدادي از بازاريان و مردم رعايت نمي‌کنند و اين موضوع شرايط را براي دستگاه‌هاي مربوطه دشوار کرده است.
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اينکه تاکنون بيش از ۸۳ هزار ۱۵۱ واحد صنفي در استان بازرسي شده است، افزود: به ۴۴ هزار و ۸۰۷ واحد صنفي براي عدم رعايت محدوديت‌هاي اعمال‌شده، تذکر و اخطار داده شد و ۲ هزار و ۷۰۸ واحد نيز پلمب شده‌اند اما متاسفانه از هفته گذشته، ميزان رعايت نکردن محدوديت‌ها از سوي اصناف افزايش يافته است.
جباري با اشاره به فعاليت دستفروشان نيز عنوان کرد: برخورد با دستفروشان بر عهده شهرداري است که البته تاکنون اقدامات مناسبي از جانب شهرداري اهواز انجام شده است. در جلسات برگزارشده در فرمانداري اهواز نيز بر موضوع کنترل دستفروشان بسيار تاکيد شده است اما متاسفانه تعداد آن‌ها بسيار زياد است.
 
  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today