برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۴ نفر در چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
۲۴ نفر در چهارشنبه آخر سال در سمنان دستگیر شدند

فارس/ فرمانده انتظامي استان سمنان از دستگيري ۲۴ نفر در چهارشنبه آخر سال در اين استان خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از اين افراد به مراجع قضايي معرفي شدند.

سردار عبدالله حسني، فرمانده انتظامي استان سمنان از اجراي تدابير ويژه پليس در برقراري نظم و امنيت چهارشنبه آخر سال در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: از ۲۴ نفر دستگير شده شب گذشته، ۱۰ نفر به مراجع قضايي معرفي و بقيه با اخذ تعهد آزاد شدند.
وي به تشريح وضع استان سمنان در چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: تنها مصدوم حوادث شب گذشته در استان به‌صورت سرپايي مداوا شد.
فرمانده انتظامي استان سمنان افزود: با تدابير ويژه و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده که زمينه‌ها و هماهنگي‌هاي آن از چند ماه قبل آغاز شد، شبي امن و آرام را در استان پهناور سمنان پشت سر گذاشتيم.
حسني از دستگيري ۲۴ نفر در رابطه با چهارشنبه آخر سال به علت عدم توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليسي خبر داد و اظهار کرد: از همراهي مؤثر خانواده‌ها در پيشگيري از بروز حوادث تلخ بايد قدرداني کرد.
وي تأکيد کرد: انتظار مي‌رود اين همراهي و دقت نظر در همه ايام به‌ويژه نوروز نيز وجود داشته باشد تا روزهاي آرام و بدون حتي يک حادثه ناگوار را تجربه کنيم.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today