نماد آخرین خبر

«غلامی‌پاک» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همدان شد

منبع
فارس
بروزرسانی
«غلامی‌پاک» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همدان شد

فارس/ دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي استان همدان از انتخاب غلامي‌پاک به عنوان رياست ائتلاف خبر داد.

کريم مظاهري، دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي استان همدان با اشاره به انصراف حجت‌الاسلام ارزنده از رياست شورايي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي اظهار کرد: بلافاصله در نخستين جلسه که روز گذشته با حضور اعضاي حقيقي و حقوقي اين شورا برگزار شد موضوع رياست شوراي ائتلاف به راي گذاشته شد.
وي در افزود: در اين جلسه پس از بررسي موضوع و تاکيد بر استمرار و تقويت فعاليت‌هاي شورا، با رأي حضار محمدرضاغلامي پاک به عنوان رئيس اين شورا انتخاب شد.
دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي استان همدان با شاره به سوابق رئيس جديد شورا خاطرنشان کرد: محمدرضا غلامي‌پاک از آزادگان سرافراز استان در دوران دفاع مقدس است که در زمان مسئوليت شهيدسلگي در شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي همدان، دبير اين شورا در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بوده است.
وي با بيان اينکه در اين جلسه گزارشي از روند سازماندهي نيروهاي انقلابي استان همدان در قالب سامانه اين شورا ارائه شد افزود: تعداد ثبت نام‌کنندگان در اين سامانه به نيابت از تعداد شهداي استان همدان در دوران دفاع مقدس تا کنون به بيش از ۸۰۰۰ نفر رسيده است.
مظاهري در ادامه با مروري بر شرح مأموريت شورا و برنامه‌هايي که براي انسجام‌بخشي بين نيروهاي انقلاب اسلامي در سطح استان تعريف شده بر لزوم نقش‌آفريني بيش از پيش در انتخابات پيش رو تاکيد کرد.
وي افزود: شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي جمعي فراگير از چهره‌هاي ملي، مسئولان احزاب و تشکل‌ها و چهره‌هاي انقلابي محلات با تاکيد بر حضور «زنان و جوانان» است.
دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي استان همدان با تاکيد بر حق تصميم‌گيري شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: نفي تصميم‌گيري از مرکز براي نامزدها، از اساسي‌ترين رويکردها و ديدگاه‌هاي شوراي ائتلاف است.

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today