برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انهدام باند ۶ نفره مالخران و سارقان موتورسیکلت در قشم

منبع
فارس
بروزرسانی
انهدام باند ۶ نفره مالخران و سارقان موتورسیکلت در قشم

فارس/ سرپرست فرماندهي انتظامي قشم از انهدام باند ۶ نفره مالخران و سارقان موتورسيکلت با ۱۲ فقره کشف در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبي راستخديو، سرپرست فرماندهي انتظامي قشم از انهدام باند ۶ نفره مالخران و سارقان موتورسيکلت با ۱۲ فقره کشف در اين شهرستان خبر داد.
وي افزود: با اعلام وصول چند فقره شکايت از سوي تعدادي از شهروندان مبني بر به سرقت رفتن موتورسيکلت آنان توسط فرد يا افرادي ناشناس، موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل کلانتري 11 قرار گرفت.
سرپرست فرماندهي انتظامي قشم افزود: باتشکيل اکيپ مجرب از کارکنان پليس و با بررسي‌هاي فني و انجام تحقيقات ميداني و گشت‌زني‌هاي مکرر، يکي از سارقان که قصد به سرقت بردن موتورسيکلت يکي از شهروندان را در بازار قديم شهر قشم داشت توسط عوامل نامحسوس پليس شناسايي و در تعقيب و گريز چند دقيقه‌اي به دام افتاد.
راست‌خديو تصريح کرد: تلاش‌ها و جمع‌آوري مستندات پليس پس از تحقيقات چند روزه نشان از همدستي چند نفر از سارقان با هم داشت که طي دو مرحله با طرح ريزي عملياتي، دستگيري اين سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي ادامه داد: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه سارقان و مالخران طي دو عمليات جداگانه نسبت به دستگيري متهمان در يکي از روستاهاي قشم اقدام کردند.
سرپرست انتظامي قشم اضافه کرد: با تشکيل پرونده، جمع آوري ادله اثبات جرم و مستندات ارايه شده سارقان به سرقت تعداد ۱۲ دستگاه موتورسيکلت اعتراف کردند.
راست‌خديو خاطرنشان کرد: در اين پرونده تعداد چهار نفرسارق و ۲ مالخر دستگير و براي ادامه روند قضايي به مرجع ذي صلاح معرفي شدند.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره