برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فاز اول طرح آبرسانی نمین و عنبران به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فاز اول طرح آبرسانی نمین و عنبران به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

ايرنا/ مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي اردبيل گفت: عمليات اجرايي فاز اول طرح آبرساني نمين و عنبران به خوبي پيش مي‌رود و فاز اول آن تا ۲ ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

عباس جنگي مرني، مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي اردبيل در بازديد از طرح آبرساني نمين و عنبران اظهار کرد: اين طرح با هدف تامين آب شرب مطمئن و پايدار شهرستان نمين و عنبران و پنج روستاي مجتمع وحدت شامل روستاهاي گلشن، جيد، ميناباد، ميرزانق و عنبران عليا با نياز آبي ۱۶۷ ليتر در ثانيه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵ کيلومتر در حال اجراست.
وي خواستار گسترش عمليات اجرايي در جبهه‌هاي مختلف کاري طرح به ويژه تکميل لوله‌گذاري تا سه راهي نمين و اتمام عمليات احداث خط لوله انتقال آب از مخزن ابتدايي به مخزن انتهايي شهر عنبران شد.
جنگي مرني با بيان اينکه از فاز اول اين طرح به طول ۱۰ کيلومتر بهره‌برداري مي‌شود، اضافه کرد: لوله‌هاي مصرفي در اين پروژه از ۲۵۰ تا ۵۰۰ ميلي‌متر متغير است و مخزن ذخيره ۲۵۰۰ متر مکعبي با ظرفيت ۱۶۷ ليتر در ثانيه در حال تکميل مي‌باشد.
وي ادامه داد: طبق برآورد به عمل آمده مبلغ ۶۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي اتمام طرح و تامين آب شرب مطمئن و پايدار شهرهاي نمين و عنبران نياز است.
عاطف ناصري فرماندار نمين نيز در اين بازديد بر همکاري دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان براي اجراي سريع طرح‌هاي حوزه آب تاکيد کرد.

 
  
  

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today