برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

باند سارقان و مالخران سیم و تجهیزاتی مخابراتی در سیب‌وسوران متلاشی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
باند سارقان و مالخران سیم و تجهیزاتی مخابراتی در سیب‌وسوران متلاشی شد

فارس/ سرپرست فرمانده انتظامي سيب وسوران از انهدام باند سارق و مالخران سيم و کابل برق و تجهيزات مخابراتي توسط عوامل انتظامي اين شهرستان، خبر داد.

حسين نوري، سرپرست فرمانده انتظامي سيب وسوران اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان سوران موضوع به صورت ويژه تحت پيگرد قضايي و انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران انتظامي شهرستان سوران با انجام اقدامات پليسي گسترده و گشت زني هدفمند سارق مورد نظر را که با تشکيل يک باند با همراهي تعدادي مالخر اقدام به سرقت هاي متعدد سيم و کابل برق مي کردند، شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در حين سرقت دستگير کردند.
نوري با اشاره به اينکه سارق و دو مالخر در بازجويي‌هاي اوليه به 6 فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان سوران اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان در انبار ضايعاتي حاشيه شهر مقاديري سيم و کابل برق و تيرهاي مخابراتي مسروقه کشف و ضبط کردند.
سرپرست انتظامي سيب وسوران با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today