logo

پلاک‌های غیر بومی ساکن تهران جریمه کرونایی نمی‌شوند

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پلاک‌های غیر بومی ساکن تهران جریمه کرونایی نمی‌شوند

صدا و سيما/ رئيس پليس راهور فاتب گفت: پلاک ‎هاي غير بومي که سال‎هاست در تهران تردد دارند جريمه نمي‌شوند.

سردار «محمدحسين حميدي» رئيس پليس راهور فاتب در نشست خبري در پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اظهار کرد: تهران نزديک به چهار ميليون سفر کاري در روز دارد که از حاشيه شهر و شهرستان‌هاي اطرف تهران به هسته مرکزي استان تهران مي‌ايند و به مبدا خود بازمي‌گردند و عمده تردد‌هاي اين وسايل نقليه در تهران صورت مي‌گيرد و در ميان اين چهار ميليون تردد، پلاک‌هاي شهرستان نيز وجود دارد.
وي افزود: به همين منظور محدوديت‌هاي کرونايي در شهر تهران براي عبور و مرور و خروج از شهر را در هسته خارج از شهر تهران درنظر گرفتند يعني گفتند ملاک عبور از تهران، استان تهران يعني البرز(بعد از تهران - قم) باشد.
رئيس پليس راهور عنوان کرد: افرادي که با پلاک شهرستان در تهران تردد دارند و اگر ساکن تهران هستند طبق قانون بايد پلاک‌هاي خود را تعويض کنند، اما اگر تردد در حوزه کاري و استان تهران باشد هيچگونه مشکلي ندارند و هيچگونه برخوردي با آن‌ها صورت نمي‌گيرد و فعلا اعمال قانوني براي آن‌ها انجام نمي‌شود.

کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۰

رئيس پليس راهور تهران بزرگ از کاهش تصادفات براي دومين سال متوالي در تهران خبر داد و گفت: تصادفات موتورسيکلت با توجه به حجم تردد‌ها هشت درصد افزايش داشت

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran