برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرگ ۶ کردستانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مرگ ۶ کردستانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

باشگاه خبرنگاران/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان از مرگ ۶ کردستاني ديگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کردستان خبر داد.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان از اوج گيري دوباره تعداد مبتلايان به کرونا در استان خبر داد و گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۶ کردستاني جان خود را بر اثر اين بيماري از دست دادند و ۶ خانواده ديگر داغ دار شدند.
وي با بيان اينکه متأسفانه شاهد اوج گيري دوباره مبتلايان کرونا در استان هستيم و طي ۲۴ ساعت گذشته  ۳۴۷ نفر دراستان به اين ويروس منحوس مبتلا شدند، افزود: در حال حاضر ۴۷۹ نفر در مراکز درماني کردستان بستري هستند که ۶۴ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌هاي ويژه بوده و شهرستان سنندج با ۲۱۴ نفر بيشترين آمار بستري شدگان را دارد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان با بيان اينکه آمار فوت شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به يک هزار و ۱۴۳ نفر رسيده است، ادامه داد: جان باختگان به صورت بهداشتي و با رعايت همه موارد و دستورالعمل‌هاي مرتبط دفن شده اند.
رضاعي گفت: تاکنون ۴۰۶ نفر در سنندج، ۲۰۱ نفر در سقز، ۱۰۴ نفر در مريوان، ۹۲ نفر در بانه، ۷۸ نفر در قروه، ۷۱ نفر در کامياران، ۶۵ نفر در ديواندره، ۵۱ نفر در بيجار، ۱۸ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online