برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرقت به بهانه گرفتن آزمایش کرونا در همدان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سرقت به بهانه گرفتن آزمایش کرونا در همدان

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي سارقان غيربومي با شگرد آزمايش کرونا تحت عنوان کارکنان بهداشت در همدان و دستگيري يکي از آن‌ها خبر داد.

سرهنگ علي اسدبيگي، رئيس پليس آگاهي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت از منزل يک پيرمرد در شهرستان همدان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
او افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد سارقان در يک گروه چهار نفره، سه نفر مرد و يک نفر خانم با يک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتي وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه موردنظر خود که پيرمردي مسن بوده وارد منزل شده، خود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفي کرده و جهت انجام آزمايش کرونا به صورت رايگان از افراد سالخورده اقدام مي کنند.
سرهنگ اسدبيگي بيان کرد: سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وي با سرگرم کردن مالباخته که پيرمرد و پيرزني بوده اقدام به سرقت چهار عدد فرش دستبافت يک متري و تعداد ۶عدد النگوي پيرزن مي کنند و بلافاصله از همدان متواري مي شوند. با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو ناامني در منطقه فوق، شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان همدان گفت: در تحقيقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد اين گروه يک ماه قبل نيز در شهر همدان اقدام به چندين سرقت کرده و بلافاصله متواري شده اند، تا اينکه با اقدامات خاص پليسي معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فني شده است و سرنشينان با اموال مسروقه متواري شده اند.
سرهنگ اسدبيگي با اعلام اين که راننده خودرو در يک عمليات پيچيده دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل شد، افزود: متهم در بازجويي هاي پليسي به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي بيان کرد: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان هاي قم، سمنان و خراسان رضوي ،نيز مرتکب سرقت هاي متعددي با اين شيوه و شگرد شده اند که هماهنگي لازم با پليس آگاهي اين استان ها جهت دستگيري ديگر سارقان به عمل آمد.

 
 

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today