برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت رکوردی دیگر از شناسایی میزان مبتلایان کرونا در بوشهر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ثبت رکوردی دیگر از شناسایی میزان مبتلایان کرونا در بوشهر

باشگاه خبرنگاران/ دبير ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ابتلاي ۶۰۶ بوشهري ديگر به کرونا مجموع به مبتلايان به اين ويروس در استان به ۲۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسيد.

سعيد کشميري، دبير ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بيان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بيمار جديد در بخش‌هاي کرونايي بيمارستان‌هاي استان بوشهر بستري‌شده‌اند که از اين تعداد ابتلاي ۴۴ مورد به کرونا مثبت، قطعي است.
وي با اشاره به افزايش تعداد بيماران بستري در بخش‌هاي ويژه کرونا، افزود: ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه مي‌باشند که از اين مجموع موارد بستري در بخش‌هاي ويژه کرونايي، ۲۳ نفر در وضعيت حاد اين بيماري قرار دارند.
دبير ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر درباره نتايج موارد فوتي ناشي از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بيان کرد: متاسفانه امروز پنج مورد فوتي ناشي از ابتلا به کرونا، سه آقا با ۷۹، ۶۶ و ۵۹ سال سن با سابقه بيماري ديابت، فشار خون و فيبروز ريوي و دو خانم با ۷۳ و ۷۰ سال سن با سابقه بيماري زمينه‌اي فشار خون و ديابت در استان بوشهر به ثبت رسيد.
کشميري افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۸ بيمار نيز باحال عمومي خوب از بيمارستان‌هاي استان بوشهر ترخيص شده‌اند، که از اين تعداد ۵۵ نفر از آن‌ها مثبت قطعي بوده‌‎اند.
وي ادامه داد: تاکنون ۹۲۸ نفر از ابتداي شيوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به اين ويروس جان خود را از دست داده‌اند.
دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شيوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۸۸۲ نفر در استان به اين ويروس مبتلا شده‌اند.
کشميري افزود: در اين ۱۰ روز محدوديت از هم استاني‌هاي عزيز خواهشمندم نهايت همکاري را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا به ياري خدا اين پيک را با حداقل فوتي بتوانيم پشت سر بگذاريم.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar