برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیس اتحادیه قنادان تبریز: حمل و نقل زولبیا بامیه به قنادی‌ها تخلف است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس اتحادیه قنادان تبریز: حمل و نقل زولبیا بامیه به قنادی‌ها تخلف است

ايرنا/ رئيس اتحاديه قنادان و شيريني فروشان تبريز گفت: هر گونه حمل و نقل زولبيا و باميه در ماه مبارک رمضان از مکان‌هاي غير به داخل قنادي‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد مي‌شود.

يوسف عبدالله زاده، رئيس اتحاديه قنادان و شيريني فروشان تبريز  اظهار کرد: با توجه به فرا رسيدن ماه رمضان و افزايش توليد و عرضه زولبيا و باميه، عرضه اين محصول در خارج از مغازه ها و کارگاه ها ممنوع بوده و با حمل و نقل آن به قنادي ها نيز برخورد شده و متخلفان جريمه مي شوند.
وي از شهروندان تبريزي درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشي، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۲۴ و ۳۵۲۳۹۶۹۵ به اتحاديه قنادان و شيريني فروشان اطلاع دهند.
عبدالله زاده قيمت عرضه هر کيلوگرم  زولبيا و باميه درجه يک در قنادي هاي تبريز و حومه را ۴۰ هزار تومان و درجه دو را ۳۵ هزار تومان تا پايان ماه رمضان اعلام و اضافه کرد: قيمت هر کيلوگرم باميه تنوري يا هندي و نان شيريني رمضان نيز ۴۵ هزار تومان است.
وي علت افزايش قيمت شيريني هاي مخصوص رمضان را کمبود و افزايش قيمت مواد اوليه بيان کرد و ادامه داد: با توجه به شرايط کرونايي کشور و استان تمام توليدات صنف قنادان با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي تهيه و در اختيار مصرف کنندگان قرار مي گيرد.
رئيس اتحاديه قنادان تبريز تعداد واحدهاي فعال اين صنف را يک هزار و ۲۰۰ واحد اعلام کرد.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today