logo

پلمب ۲۵ واحد صنفی در جیرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلمب ۲۵ واحد صنفی در جیرفت

ايرنا/ رئيس مرکز بهداشت شهرستان جيرفت از غيرفعال شدن ۲۵ واحد صنفي در راستاي اجراي مصوبات ستاد مبارزه با کروناي اين شهرستان، خبر داد.

فرزانه برخوري، رئيس مرکز بهداشت شهرستان جيرفت اظهار کرد: اين واحدهاي صنفي به دليل بي توجهي به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اعمال قانون شدند.
وي واحدهاي صنفي غيرفعال شده را شامل پنج مرکز عرضه قليان، هفت قهوه خانه، هفت باشگاه ورزشي، يک گيم نت و پنج تالار در شهر جيرفت اعلام کرد و از برخورد قانوني با متخلفان مصوبات ستاد کرونا خبر داد.
برخوري ادامه داد: اين واحدهاي متخلف تذکر دريافت و از فعاليت آن ها جلوگيري شد و در صورت فعاليت مجدد اين واحدهاي صنفي اعمال قانون مي شوند.
رئيس مرکز بهداشت جيرفت غيرفعال شدن تالارها را به دليل ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مبني بر غير فعال سازي گروه هاي شغلي سه و چهار اعلام کرد.
وي ادامه داد: اين واحدهاي صنفي توسط بازرسان واحد بهداشت و محيط با همکاري اماکن نيروي انتظامي غير فعال شدند.
برخوري از تعطيلي سه واحد نانوايي و پنج مرکز عرضه قليان طي هفته گذشته در شهر جيرفت خبر داد و گفت: اين واحدها به دليل رعايت نکردن دستورالعمل هاي بهداشتي اعمال قانون شدند.
رئيس مرکز بهداشت شهرستان جيرفت با بيان اينکه طي هفته گذشته ۳۴ واحد نانوايي بازديد شدند، افزود: براي حفظ سلامت نان توليدي نيز از پخت اول نانوايي هاي سطح شهر جيرفت بازديد شد.
برخوري بر طرح نظارت از مراکز تهيه و توزيع موادغذايي و اماکن عمومي در شرايط کرونايي تاکيد کرد و از فعاليت جدي در قالب تيم هاي مشترک خبر داد و افزود: در راستاي کاهش چرخه ويروس کرونا بازرسان بهداشت محيط با جديت در حال اجراي برنامه هاي نظارتي هستند.
وي با بيان اينکه مردم در صورت داشتن علائم کرونا با شماره تلفن ۴۳۲۱۸۷۸۸_۰۳۴ تماس بگيريد، گفت: اين مرکز صبح ها از ساعت هشت تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پاسخگو هستند و همکاران بهداشتي به منزل شما آمده و از شما تست کرونا مي گيرند.
 رئيس مرکز بهداشت شهرستان جيرفت يکي از مهمترين راه هاي قطع زنجيره کرونا را شناسايي بيماران اعلام کرد وافزود: در صورت مشاهده ابتلا موضوع را گزارش دهند تا شاهد کاهش چرخه ويروس در جامعه باشيم.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar