logo

پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان

ايرنا/ معاون ورزشي اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۰ باشگاه ورزشي شهر زنجان از ۱۴ تا ۲۵ فروردين ماه به دليل انجام فعاليت هاي تمريني در شرايط قرمز کرونايي پلمب شده است.

محمدعلي حمزه پور، معاون ورزشي اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در اين رابطه اظهار کرد: در وهله نخست به باشگاه هايي که به صورت پنهاني فعاليت مي کنند تذکر و اخطار داده مي شود که در صورت بي توجهي به اين امر و تکرار تخلف، درب آنها پلمب مي شود که تاکنون نيز به بيش از ۵۰ باشگاه تذکر و اخطاريه داده شده است.
وي بابيان اينکه ويروس کرونا با کسي تعارف و شوخي ندارد و تمامي افراد ازجمله ورزشکاران نيز با کوچکترين غفلت و کم توجهي مي توانند دچار اين بيماري منحوس شوند، اظهار کرد: همه باشگاهداران همچنين ورزشکاران بايد شرايط را به درستي درک کنند چراکه با کوچکترين بي احتياطي و سهل انگاري در رعايت پروتکل هاي بهداشتي جانشان در معرض تهديد و خطر قرار مي گيرد.
حمزه پور با تاکيد براينکه امروز به لحاظ شيوع اين بيماري منحوس و کشنده، وضعيت به صورت ويژه، حاد و شکننده است، تصريح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نيز به منظور مقابله و پيشگري از ابتلا فعالان در حوزه ورزش به اين بيماري مهلک، نمي تواند اجازه فعاليت تمرين در اماکن و باشگاه هاي ورزشي را بدهد.   
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اين اداره کل بر ضرر و زيان باشگاه هاي ورزشي به دليل تعطيل بودن فعاليت ها کاملا آگاه و واقف است اما چاره‌اي جز اين نيست و بر اساس دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي ستاد کرونا استان زنجان، کليه اماکن و باشگاه هاي ورزشي استان تا پايان اعمال محدوديت هاي کرونايي حق فعاليت نخواهند داشت.
حمزه پور افزود: از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۲۰۰ مورد بازرسي سرزده از اماکن و باشگاه هاي ورزشي از سوي ناظرين و بازرسان ذيربط صورت گرفته است، افزود: براي اين اداره کل موضوع سلامتي ورزشکاران در اولويت است و انتظار داريم باشگاهداران با عمل به دستورات ستاد مقابله با کرونا و تعطيل کردن فعاليت ها، اجازه دهند تا از پيک چهارم کرونا نيز به سلامت و با حداقل تلفات عبور کنيم.
وي اظهار کرد: اين اداره کل به منظور نظارت بر تعطيلي باشگاه ها داراي اکيپ هاي مشترک با مرکز بهداشت و اداره اماکن نيروي انتظامي است و هم به صورت جداگانه اين کار را انجام مي دهد.
 
  
  

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today