برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت‌های ویژه مقابله با کرونا در ساوه تشدید می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محدودیت‌های ویژه مقابله با کرونا در ساوه تشدید می‌شود

ايرنا/ معاون سياسي امنيتي فرماندار ساوه گفت: با توجه به شرايط بحراني و وضعيت قرمز اين شهرستان در زمينه شيوع کرونا، محدوديت هاي مصوب با شدت بيشتري اجرا خواهد شد.

محمدحسن قاسميان، معاون سياسي امنيتي فرماندار ساوه در اين رابطه اظهار کرد: با توجه به پيک چهارم شيوع ويروس کرونا و شرايط بحراني شهرستان، دسترسي به مرکز شهر از جمله ميادين شهدا، امام(ره) و انقلاب مسدود شد و هرگونه تردد خودروها از ساعت ۲۲ مشمول جريمه نقدي خواهد شد.
وي بيان کرد: با هدف جلوگيري از تجمعات نيز تمام پارک‌ها و مراکز تفريحي سطح شهر مسدود و با قانون‌شکنان برخورد مي‌شود.
معاون سياسي امنيتي فرماندار ساوه گفت: تمام بقاع متبرکه، مساجد و آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوي تعطيل هستند و مراسم تدفين اموات نيز با حداقل شرکت‌کنندگان برگزار مي‌شود.
به گفته قاسميان، تعطيلي گروه‌هاي شغلي ۲، سه و چهار تا اطلاع ثانوي ادامه دارد و اکيپ‌هاي گشت و بازرسي بر فعاليت صنوف نظارت جدي دارند.
وي تصريح کرد: تشويق به رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و فرهنگ‌سازي در اين زمينه با همکاري اداره ارشاد، رسانه‌ها و روابط عمومي ادارات در دستور کار قرار دارد.
معاون سياسي امنيتي فرماندار ساوه از برنامه‌هاي متنوع آموزش و پرورش در خصوص رعايت فاصله گذاري اجتماعي و استفاده از ماسک خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست داريم بنا بر توصيه ستاد مقابله با کرونا از تجمعات خانوادگي و سفرهاي غيرضرور خودداري کنند.
شمار مبتلايان به کرونا از آغاز شيوع اين ويروس تاکنون در ساوه و زرنديه از مرز ۱۶ هزار نفر گذشت و در همين مدت بيش از ۳۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.

آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today