برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج

منبع
بروزرسانی
دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج

کرج رسا/ رئيس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري سارقان کابل و تجهيزات برقي بيمارستان امام علي کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربيگي، رئيس پليس آگاهي استان البرز بيان کرد: در پي وقوع يک فقره سرقت کابل و تجهيزات برقي بيمارستان امام علي(ع) کرج و انتشار خبر آن در فضاي مجازي، شناسايي سارقان در دستورکار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد که سارقان در يک گروه ۳ نفره در نيمه هاي شب اقدام به سرقت کابل و تجهيزات برقي بيمارستان به ارزش ۸۰۰ ميليون ريال کرده‌اند که اين اقدام موجب قطعي برق و ايجاد مشکل در خدمات رساني کادر درمان به بيماران شده است.
رئيس پليس آگاهي استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقيقات ميداني و بهره گيري از اقدامات پليسي- اطلاعاتي، در نهايت ۳ سارق و يک مالخر مربوط به اين سرقت را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه همه آن‌ها را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته در مخفيگاه يکي از متهمان، تصريح کرد: سارقان که پس از دستگيري چاره اي جز بيان حقيقت در پيش روي خودشان نمي ديدند لب به اعتراف گشوده و به سرقت کابل و تجهيزات برقي بيمارستان امام علي کرج اقرار کردند.
سرهنگ نادربيگي با اشاره به سرعت عمل ماموران در شناسايي و دستگيري اين باند سرقت، خاطرنشان کرد: توان عملياتي بالا و اشرافيت اطلاعاتي پليس بر روي مجرمان سبب شده تا متهمان در کمترين زمان ممکن شناسايي و دستگير شوند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday