برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کاهش زندانیان مهریه در زنجان

منبع
فارس
بروزرسانی
کاهش زندانیان مهریه در زنجان

فارس/ رئيس کل دادگستري استان زنجان گفت: با تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي شوراهاي حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها، آمار زندانيان مهريه به ۵ درصدسال گذشته کاهش پيدا کرده است.

حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي نيارکي، رئيس کل دادگستري استان زنجان با اشاره به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در موضوع کاهش جمعيت کيفري زندانها و بهره‌گيري از ظرفيت خيرين و نيکوکاران در آزادي زندانيان نيازمند، اظهار کرد: اهميت برنامه‌هاي گلريزان به اندازه‌اي وسيع است که مقام معظم رهبري همه ساله با پرداخت مبلغي در اين اقدام خداپسنداني سهيم مي‌شوند.
وي تصريح کرد: در همين راستا حرکت‌هاي جهادي مردم استان زنجان در سال‌هاي گذشته و امسال در سطح کشور بي‌نظير بوده و به لطف الهي و کمک مردم فهيم استان توانسته‌ايم در موضوعات تعيين تکليف زندانيان مالي و مهريه به عنوان سه استان برتر کشور دست پيدا کنيم.
رئيس کل دادگستري استان زتجان با اشاره به اين موضوع که نسبت زندانيان جرايم مالي و مهريه استان در سال ۹۷ به ميزان ۱۲ درصد بوده است، افزود: با اقدامات شايسته صورت گرفته به ويژه اقدامات خداپسندانه مديرکل و همکاران صدا و سيما و همچنين با تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي شوراهاي حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها اين آمار در سال ۱۳۹۹ به ۵ درصد کاهش پيداکرده است که مي‌تواند عملکرد مطلوبي در اين زمينه باشد.



آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today