برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معاون استاندار: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آذربایجان‌غربی کمتر از ۵۰ درصد است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
معاون استاندار: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آذربایجان‌غربی کمتر از ۵۰ درصد است

ايرنا/ معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي گفت: رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در استان کمتر از ۵۰ درصد است که بايد براي بهبود وضعيت شيوع کرونا، اين رقم به ميزان بسيار زيادي افزايش يابد.

علي مصطفوي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي اظهار کرد: اين مسئله نگراني ها را از افزايش شيوع بيماري کرونا در جامعه افزايش مي دهد.
وي با اشاره به بروز برخي تخلفات در روند واکسيناسيون در کشور و استان، اضافه کرد: با توجه به آغاز واکسيناسيون همگاني در استان، ضروري است بر روند واکسيناسيون کرونا در استان نظارت هاي لازم صورت گيرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اينکه آذربايجان غربي به دليل موقعيت جغرافيايي و هم مرز بودن با ترکيه در مسير خروج غير مجاز اتباع کشورهاي مختلف از جمله افغانستان و پاکستان قرار دارد، اظهار کرد: يکي از علل افزايش شيوع ويروس کرونا در استان حضور غير مجاز اتباع خارجي است که قصد دارند از شهرهاي شمالي استان به کشور ترکيه بروند.
مصطفوي ادامه داد: از ابتداي سال جاري تاکنون، پنج هزار نفر از اتباع بيگانه که قصد داشتند از مرزهاي استان به صورت غير مجاز خروج کنند، دستگير شدند.
وي گفت: از تمامي مردم و مسئولان درخواست داريم با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي از جمله استفاده از ماسک و رعايت فاصله گذاري از اجتماعي در قطع زنجيره انتقال بيماري کمک کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي افزود: از رسانه هاي استان نيز درخواست داريم در زمينه نحوه رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و راه‌هاي مقابله با شيوع بيماري کرونا در استان و رفع ابهامات لازم در خصوص روند واکسيناسيون اطلاع رساني کنند.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today