برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آرایشگاه‌های زنانه در تفرش با شرط تعهد بازگشایی می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آرایشگاه‌های زنانه در تفرش با شرط تعهد بازگشایی می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ ستاد مديريت کروناي شهرستان تفرش مصوب کرد آرايشگاه‌هاي زنانه با شرط تعهد بازگشايي مي‌شوند.

جلسه ستاد مديريت کروناي شهرستان تفرش با حضور اعضا و نمايندگان ادارات مربوطه برگزار و در اين جلسه مصوب شد با گرفتن تعهد از رئيس صنف اتحاديه آرايشگر ها، آرايشگاه‌هاي زنانه باز شوند.
در اين جلسه که با رياست حاج علي بيگي فرماندار تفرش در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد بر رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي تاکيد و مقرر شد مشاغل گروه ۲ به طور کامل بازگردند.
اعضاي جلسه همچنين تصويب کردند که دانشگاه‌هاي تفرش کماکان تعطيل و ادارات هم با يک سوم ظرفيت مشغول به فعاليت باشند و رستوران‌ها تا اطلاع ثانوي فقط غذاي بيرون بر داشته باشند.
مقرر شد سه شنبه بازار همچنان بسته باشد و آرامستان‌ها پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها بسته باشند و رژه خودرويي شبکه بهداشت به منظور هشدار در زمينه پيشگيري از کرونا انجام شود.
مقرر شد بخشداري‌ها دهياران را در زمينه تزريق واکسن افراد بالاي ۸۰ سال و همکاري با شبکه بهداشت توجيه کنند.
بعد از تعطيلات نوروز امسال همه ۱۲ شهرستان استان مرکزي وارد وضعيت قرمز کرونايي شدند، اما به تدريج از اين وضعيت خارج شدند و ۱۱ شهرستان در وضعيت نارنجي قرار گرفتند.
طبق آخرين جدول رنگ بندي کرونايي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مورخ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ شهرستان استان مرکزي شامل شهرستان‌هاي اراک، ساوه، خمين، آشتيان، خنداب، شازند، تفرش، محلات، دليجان، زرنديه و کميجان از وضعيت قرمز به وضعيت نارنجي تغيير يافتند و تنها شهرستان فراهان همچنان در وضعيت قرمز قرار دارد.

 
 

آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today