برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت در نیکشهر

منبع
ايمنا
بروزرسانی
دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت در نیکشهر

ايمنا/ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نيکشهر از دستگيري يکي از عوامل ترور دو بسيجي اهل سنت در اين شهرستان خبر داد.

علي اکبر صفوي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نيک شهر اظهار کرد: رضا رئيسي فردي است که ماشين در اختيار عامل ترور دو بسيجي قرار داده که با پيگيري‌هاي صورت گرفته، دستگير شد.
وي در ادامه با بيان اينکه هر دو بسيجي شهيد در نيکشهر اهل سنت بوده اند، افزود: در تاريخ ۱۷ ارديبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۴۵ دقيقه در دهستان هيچان از توابع شهرستان نيکشهر برادر بسيجي خدابخش غريب فرمانده پايگاه شهيد عيسي درزاده و مسلم درزاده با مسئوليت فرمانده دسته گردان بيت المقدس در روستاي هيچان توسط مهراب صلاحي برادر شرور حسن صلاحي به شهادت رسيدند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نيکشهر ادامه داد: شهيد خدابخش غريب زاده متولد ۱۳۵۳، فرهنگي بود و يک دختر و دو پسر داشت. مسلم در زاده نيز متولد ۱۳۷۴ بود.
وي در خصوص جزئيات شهادت اين دو شهيد، گفت: شهيد خدابخش با سلاح کلاشينکف هدف تيراندازي قرار گرفته و از ناحيه سر و صورت، مجروح شده و به شهادت رسيد. شهيد مسلم درزاده نيز روز قبل از تيراندازي گروگان گرفته شده بود و در صندوق ماشين حبس و دستانش با لُنگ بلوچي بسته شده بود که روز شهادت خدابخش، شهيد درزاده نيز با شکليک دو تير به قفسه سينه‌اش به شهادت مي‌رسد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today