برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معابر شهرک پردیسان قم به علت آبگرفتگی مسدود شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
معابر شهرک پردیسان قم به علت آبگرفتگی مسدود شد

ايرنا/ بارندگي عصر امروز شنبه در قم باعث آبگرفتگي در برخي از معابر اين شهر بويژه در شهرک پرديسان شد و آنها را مسدود کرد.

آبگرفتگي و جاري شدن روان آب که بيشتر درمنطقه پرديسان و بلوار الغدير قم اتفاق افتاد، مشکلاتي را براي شهروندان ايجاد و جريان عبور و مرور وسايل نقليه را کند کرد.
شهرک پرديسان در منطقه هشتم شهرداري قم و در جنوب غربي اين شهر قم واقع‌ شده است، اين منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازي وقت تاسيس و در سال ۱۳۹۰ به يکي از مناطق شهرداري قم تبديل شد.
درهمين حال مديرکل هماهنگي و نظارت بر امور خدمات شهري شهرداري قم دراين رابطه گفت: عدم احداث کانال انتقال آب‌هاي سطحي در پرديسان باعث آب‌گرفتگي مکرر شده که بايد اين مشکل توسط اداره کل راه و شهرسازي برطرف گردد که با احداث اين کانال، آب‌هاي سطحي پرديسان به سمت رودخانه قمرود هدايت شود.
 سيدمحسن ميرهادي با اشاره به بارش رگبار باران عصر امروز در شهر قم اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هاي هواشناسي در خصوص پيش‌بيني بارش باران و ناپايداري جوي، اين پيش‌بيني رگبار پراکنده در قم به شهرداري اطلاع‌رساني شده و نيروهاي شهرداري در آماده‌باش کامل بودند.
وي با تاکيد بر اينکه بارندگي امروز حدود ۱۵ دقيقه بود که موجب آبگرفتگي معابر پرديسان خصوصا بلوار غدير شد تصريح کرد: البته حجم بارش‌ها در محدوده پرديسان بيش از ديگر نقاط شهر بود و نيروهاي شهرداري در تلاشند تا مشکل آبگرفتگي معابر را حل کنند.
مديرکل هماهنگي و نظارت بر امور خدمات شهري شهرداري قم خاطرنشان کرد: تا حدود يک ساعت ديگر معابري که در پرديسان درگير آبگرفتگي شده به طور کامل پاکسازي خواهند شد البته با اقداماتي که انجام شد آب‌افتادگي در هيچ‌يک از منازل صورت نگرفته است.
وي از وقوع هشت ميليمتر بارندگي در زمان کمتر از ۱۵ دقيقه در شهر خبر داد و با اشاره به مشکل اصلي پرديسان که موجب آبگرفتگي مکرر معابر مي‌شود گفت: عدم احداث کانال انتقال آب‌هاي سطحي در پرديسان باعث آب‌گرفتگي مکرر شده که بايد اين مشکل توسط اداره کل راه و شهرسازي برطرف گردد که با احداث اين کانال، آب‌هاي سطحي پرديسان به سمت رودخانه قمرود هدايت شود اما به دلايل مختلف اين کار همچنان صورت نگرفته است.

آخرين خبر قم در اينستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday