برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت زنجان به تعویق افتاد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت زنجان به تعویق افتاد

ايرنا/ انتخابات مجمع عمومي شرکت‌ سرمايه‌گذاري سهام عدالت استان زنجان که قرار بود امروز برگزار شود، دوباره به تعويق افتاد و برگزاري آن به زمان ديگري موکول شد.

ابوالفضل عباسچيان، مديرکل امور اقتصادي و دارايي استان زنجان در اين باره گفت: با مجموع شرايطي که در استان همچون وضعيت متاثر از شيوع کرونا وجود دارد، استان صلاح ندانست که در اين مقطع انتخابات اين مجمع برگزار شود.  
عباسچيان افزود: در روزهاي آينده فرصت ديگري را از مرکز براي برگزاري انتخابات مجمع عمومي شرکت‌ سرمايه‌گذاري سهام عدالت استان زنجان خواهيم گرفت.  
گفتني است، پيش از اين نيز قرار بود انتخابات اعضاي هيات مديره شرکت‌ سرمايه گذاري سهام عدالت استان زنجان، در ۲۱ اسفند سال گذشته برگزار شود که به دليل به حد نصاب نرسيدن شرکت کنندگان به تعويق افتاده بود.  
مديرکل امور اقتصادي و دارايي استان زنجان با بيان اينکه شرکت سرمايه‌گذاري استان زنجان به عنوان يکي از اولين شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري در کشور، در بورس اوراق بهادار پذيرفته شده است،  گفت: در مجموع از تعداد ۷۹۲ هزار و ۵۵۹ نفر مشمولان نهايي سهام عدالت استان ۴۱۱ هزار و۶۱۷ نفر معادل ۵۲ درصد روش مستقيم و ۳۸۰ هزار و ۹۴۲ نفر روش غيرمستقيم را انتخاب کرده اند.
وي اظهار کرد: بالغ بر ۷۰ درصد از افرادي که روش غير مستقيم را انتخاب کردند، در سامانه سجام ثبت نام و کد سجامي خود را دريافت کرده اند.  
عباسچيان گفت: در روش مستقيم مديريت سهام به خود فرد منتقل شد ولي در روش غيرمستقيم مديريت سهام به شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني منتقل شده و مشمولاني که روش غيرمستقيم را انتخاب کرده اند سهامدار شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني هستند و مديريت سهام اين افراد توسط هيات مديره منتخب که توسط سهامداران انتخاب خواهند شد، انجام مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه براي حضور در انتخابات الکترونيکي، همه سهامداراني که روش مديريت غيرمستقيم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، بايد داراي کد سجامي باشند، گفت: شرط اول راي دادن ثبت نام در سامانه سجام است.

 
 
  
  

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today