برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

ايرنا/ استاندار مازندران رئيس سازمان همياري شهرداري‌هاي مازندران را به عنوان شهردار پيشنهادي به وزارت کشور معرفي کرد.

شهرداري ساري که پس از حاشيه‌هاي ايجاد شده در مديريت شهري مرکز استان و حدود ۲ ماه بدون شهردار مديريت شدن شهرداري، از ۱۸ دي سال گذشته با سرپرستي حميدرضا مرادي مديريت مي‌شد که با پايان يافتن دوره سرپرستي مرادي، سرپرست جديد براي اين نهاد معرفي شد.
استاندار مازندران که طبق قانون پس از انحلال شوراي شهر ساري به دليل بازداشت ۹ عضو منتخب شوراي پنجم به عنوان قائم‌مقام شورا مسئوليت اين نهاد را بر عهده دارد، جواد طالبي رئيس سازمان همياري شهرداري‌هاي مازندران را به عنوان سرپرست جديد شهرداري مرکز استان به وزارت کشور معرفي کرد.
طالبي از مديران باسابقه شهرداري ساري است که در کارنامه او مسئوليت‌هايي مانند مديرعامل و عضو هيات مديره سازمان همياري شهرداري‌هاي مازندران، رئيس اداره کنترل نظارت شهرداري ساري، مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري، شهردار منطقه يک ساري و رئيس هيأت امناي مؤسسه بازيافت و مديريت مواد زائد و جامد مازندران ثبت شده است.
مرادي طي دوره سرپرستي خود تغييراتي در ساختار مديريت شهرداري ساري اعمال و مديران جديدي را در اين نهاد منصوب کرد.
اختيارات شوراي شهر ساري از جمله تعيين سرپرست شهرداري از ۱۶ دي ۱۳۹۹ در پي انحلال اين شورا از سوي هيات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام اين نهاد واگذار شد. احمد حسين‌زادگان در حال حاضر تمام اختيارات و وظايف شوراي شهر ساري را برعهده دارد.
شوراي شهر ساري بر سر پرونده فساد و تضييع حقوق عمومي شهرداري ساري که باعث دستگيري تمامي ۹ عضو اصلي آن شده است ، منحل شد. شهردار ساري نيز ۱۷ آبان پارسال بر سر همين پرونده دستگير و بازداشت شد.

آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today