برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب شد

منبع
مهر
بروزرسانی
سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب شد

مهر/ وزير علوم تحقيقات و فناوري با صدور حکمي «سرپرست دانشگاه صنعتي همدان» را منصوب کرد.

منصور غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري طي حکمي، «امير مؤمني» را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتي همدان» منصوب کرد.
در حکم انتصاب مؤمني آمده است:
انتظار مي‌رود با بهره مندي از تجارب اعضاي هيأت علمي دانشگاه و همچنين جامعه نيکوکاران حامي آموزش عالي وظايف سرپرستي دانشگاه را بر پايه قوانين، سياست‌ها و برنامه‌هاي تقديم شده به مجلس شوراي اسلامي و مأموريت‌هاي تعيين شده براي آن دانشگاه به انجام رسانيد.
اميد است با رعايت منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در حفظ بيت المال و صرفه جويي در هزينه‌ها، پرهيز از تجمل گرايي، تقويت نظم و انضباط اداري، رعايت دقيق مقررات مالي و ارتقاي علمي، فرهنگي و اجتماعي آن دانشگاه اهتمام ورزيد.
امير مؤمني متولد سال ۱۳۵۸، مدرک کارشناسي خود را در رشته مهندسي مواد از دانشگاه صنعتي امير کبير، کارشناسي ارشد را نيز در همان رشته از دانشگاه خواجه نصير طوسي و دکتراي همين رشته را از دانشگاه صنعتي اميرکبير اخذ کرده است. وي از سال ۱۳۹۰ در دانشگاه صنعتي همدان مشغول به کار شده است و در حال حاضر دانشيار گروه مهندسي مواد دانشگاه صنعتي همدان است.
وي راهنمايي و مشاوره ۱۵ پايان‌نامه کارشناسي ارشد و دکتري، چاپ بيش از ۸۰ مقاله در مجلات معتبر ISI و بيش از ۲۰ مقاله در کنفرانس‌هاي معتبر بين‌المللي و داخلي، اجراي ۴ عنوان طرح پژوهشي داخلي و صنعتي را در کارنامه علمي خود دارد. همچنين مديريت امور پژوهشي و فناوري، مديريت تحصيلات تکميلي و معاونت اداري و مالي دانشگاه از سوابق امير مؤمني در امور اجرايي دانشگاه صنعتي همدان است.
وزير علوم همچنين در نامه‌اي جداگانه ضمن قبول استعفاي حسن ختن‌لو، رئيس سابق دانشگاه صنعتي همدان، از خدمات وي در طول تصدي اين مسئوليت قدرداني کرد.

 

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today