برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عاملان گروگان‌گیری و اخاذی از پزشک کنگانی دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عاملان گروگان‌گیری و اخاذی از پزشک کنگانی دستگیر شدند

ايرنا/ فرمانده انتظامي کنگان استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي، عاملان گروگان‌گيري و اخاذي از يک پزشک اين شهرستان دستگير شدند.

رهام رضايي، فرمانده انتظامي کنگان استان بوشهر اظهار کرد: در فروردين ماه سال جاري فردي با مراجعه به پليس آگاهي اين فرماندهي يک فقره آدم ربايي و اخاذي را گزارش کرد.
وي بيان کرد: شاکي خود را پزشک معرفي و اعلام کرد، اسفند ماه سال گذشته در منزل خود حضور داشته که با مراجعه چند نفر به خانه‌اش او را گروگان گرفتند و پس از انتقال به خانه باغي در شهرستان بوشهر، با تهديد ۱۰ ميليارد ريال از وي مطالبه و پس از اخذ وجه  او را رها کرده‌اند.
فرمانده انتظامي کنگان استان بوشهر ادامه داد: ماموران پس از بررسي اظهارات شاکي تحقيقات گسترده‌اي را با هماهنگي مقام قضايي آغاز کردند.
رضايي اضافه کرد: با توجه به اظهارات فرد ربوده شده، سرنخ‌هاي موجود و انجام اقدام‌هاي اطلاعاتي طراح اصلي اين نقشه آدم ربايي و ديگر همدستان وي شناسايي شدند.
وي با اشاره به اينکه محل اختفاي تمامي متهمان در خارج از استان بوشهر بود، ادامه داد: چند تيم عملياتي از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي پس از هماهنگي و دريافت نيابت قضايي، به شهرستان هاي "شيراز"، "ايلام" و "شهر ري" عزيمت و در سه عمليات همزمان تمامي اعضاي باند گروگان‌گير را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي کنگان استان بوشهر يادآور شد: دستگير شدگان چهار نفر(دو زن و دو مرد هستند که يکي از آنها داراي ۶ فقره سابقه محکوميت سرقت، نزاع و درگيري بوده‌است) که پس از دو هفته اعلام شکايت شاکي در مخفيگاه‌شان دستگير و به پليس آگاهي کنگان منتقل شدند.
وي گفت: متهمان در بازجويي‌هاي فني پليس به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه خود را مشکلات مالي عنوان کردند.
رضايي با اشاره به اينکه تمامي عاملان گروگانگير پس از تشکيل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند، تأکيد کرد: نيروي انتظامي با مخلان نظم و امنيت شهروندان برخورد قاطع و قانوني مي‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar