برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی: «خطیبی» می‌توانست بعد از لیگ قهرمانان آسیا استعفا دهد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی: «خطیبی» می‌توانست بعد از لیگ قهرمانان آسیا استعفا دهد

ايرنا/ پيشکسوت تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: چنانچه «رسول خطيبي»، سرمربي تراکتورسازي، دنبال استعفا بود، مي‌توانست بعد از ليگ قهرمانان آسيا اين کار را بکند و تيم را وارد حواشي نکند.

مهدي کريميان، پيشکسوت تيم فوتبال تراکتورسازي اظهار کرد: چنانچهخطيبي نمي‌خواست استعفا دهد که بايد تحمل مي‌کرد و حرفش را به کرسي مي‌نشاند، نه اين که پس از دور شدن از سهميه و وداع تيم با جام حذفي، شانه از مسئوليتش خالي کند و به نوعي دست مديران را در پوست گردو بگذارد.
وي با اشاره به شکست اين تيم در مقابل آلومينيوم اراک در جام حذفي و حذف تراکتورسازي از جام حذفي، افزود: نتيجه نگرفتن تراکتور با وجود چنين حواشي طبيعي است و همين حواشي موجب شده تا اين تيم سال ها در کسب جام موفق نباشد.
بازيکن سابق تراکتورسازي گفت: «خطيبي» اشتباه کرد که گذاشت کار به اين جا برسد و بايد از همان بازي‌هاي آسيايي به فکر اين موضوع مي‌افتاد.
کريميان ادامه داد: شايد اين اتفاق قابل پيش‌بيني بود، زيرا درگيري دو کاپيتان تيم تراکتورسازي(مسعود شجاعي) و(اشکان دژاگه) با خطيبي، تيم را بعد از بازي‌هاي آسيايي دچار حاشيه کرده بود و اين ذهنيت ساير بازيکنان را هم به هم ريخته بود.
وي يادآوري کرد: خطيبي در گذشته هم نشان داده بود که رابطه خوبي با بازيکنان بزرگ تيم ندارد و پس از قهرماني تيم در جام حذفي در سال ۹۴، بسياري از بزرگان آن زمان تراکتور مثل علي کريمي، محمد نصرتي، جواد کاظميان، محمد ابراهيمي و حتي کريم انصاري‌فرد هم از تيم جدا شدند.
پيشکسوت تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: تراکتورسازي در همان ليگ قهرمانان آسيا هم نشان داد که مشکلاتي دارد و با وجود اينکه شاگردان خطيبي توانستند در ليگ قهرمانان صعود کنند که اين موضوع هم با اما و اگر همراه بود و صعود قاطعي نبود.
کريميان، ادامه داد: تراکتورسازي در ليگ برتر نيز دو تساوي به دست آورد و باعث شد تا تيم از سهميه دور شود و بخشي از اين نتيجه نگرفتن‌ها را مي‌توان گردن حواشي انداخت و بخشي ديگر مشکلات تاکتيکي و فني تيم است.
وي اظهار کرد: تراکتورسازي بازيکن ندارد و در ايجاد خطر روي دروازه حريفان ضعيف است و بازيکنان تمرکز لازم را ندارند و به قول معروف تيم منسجم نيست.
اين پيشکسوت تيم فوتبال تراکتورسازي با اشاره به بي‌خيالي «زنوزي» مالک باشگاه تراکتورسازي نسبت به اين اتفاقات، گفت: فک کنم وي مدت‌هاست که از تيم‌داري دلسرد شده و به خاطر همين حتي در اين قائله به وجود آمده بين بزرگان تيم و سرمربي شرکت نکرد.
کريميان، افزود: زنوزي خيلي هم مديريت خوبي در اين يکي، دو سال نداشت و تغييرات زياد مديرعامل، معاون اجرايي، معاون ورزشي و حتي معاونت فرهنگي باشگاه نشان داده او نتوانسته مديراني را روي اين صندلي‌ها بنشاند که تراکتور را به سوي موفقيت سوق دهند.
وي يادآوري کرد: اوج مديريت مديران اخير تراکتور و زنوزي خريد بازيکنان خارجي و جدايي زود هنگام آن‌ها بوده که هر کدام هم مبلغ سنگيني روي دست باشگاه گذاشته‌اند و باختن در پرونده‌ها و موفق نبودن تيم حقوقي، سبب از بين رفتن پول‌هاي زنوزي شده تا او از تيم‌داري دلسرد شود.
کريميان، ادامه داد: البته مقصر اصلي خود زنوزي است که در اين چند سال مدير درست و حسابي پاي کار نگذاشته است و حالا تيمش به اين وضع دچار شده است.
وي تصريح کرد: دود اين اتفاقات فقط به چشم هواداران پرشور تراکتور مي‌رود و زنوزي و ساير اعضاي باشگاه بايد پيش از رخ دادن اتفاقات بدتر به فکر راه حل مناسب باشند.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today