نماد آخرین خبر

پلیس از مخفیگاه قاچاقچیان در نهبندان ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد افیونی کشف کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پلیس از مخفیگاه قاچاقچیان در نهبندان ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد افیونی کشف کرد

باشگاه خبرنگاران/ جانشين انتظامي شهرستان نهبندان از کشف ۷۰ کيلو و ۸۰۰ گرم ترياک و ۱۰ کيلو و ۱۰۰ گرم حشيش انبار شده در يک منزل مسکوني خبر داد.

سرهنگ مرادي، جانشين انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان نهبندان با دريافت اخباري مبني بر انبار مواد مخدر در يکي از منازل مسکوني روستا‌هاي اين شهرستان، پيگيري موضوع و دستگيري متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: مأموران محل انبار مواد مخدر را شناسايي و تيم‌هاي عملياتي به محل اعزام شدند که در بازرسي از منزل ۳ کيسه حاوي ۷۰ کيلو و ۸۰۰ گرم ترياک و ۱۰ کيلو و ۱۰۰ گرم حشيش که انبار شده بود کشف و يک متهم که قصد تحويل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگير شد.
سرهنگ مرادي بيان کرد: مأموران در اين رابطه مجموعا ۸۰ کيلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و يک متهم را دستگير کردند که متهم دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.
جانشين انتظامي شهرستان نهبندان با اشاره به اينکه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي‌شود، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.


آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today