نماد آخرین خبر

محمدجواد خسروی سنگربان جدید تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس شد

منبع
فارس
بروزرسانی
محمدجواد خسروی سنگربان جدید تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس شد

فارس/ محمد جواد خسروي، دروازه بان سابق تيم پارس جنوبي که در سه فصل اخير دروازه بان نخست اين تيم بوده و دو قهرماني و يک نايب قهرماني ليگ برتر ساحلي را در کارنامه دارد به تيم شهرداري بندرعباس پيوست.

محمد جواد خسروي، دروازه بان سابق تيم پارس جنوبي که در سه فصل اخير دروازه بان نخست اين تيم بوده و دو قهرماني و يک نايب قهرماني ليگ برتر ساحلي را در کارنامه دارد به تيم شهرداري بندرعباس پيوست.
دادگر، سرپرست تيم فوتبال ساحلي شهرداري بندرعباس در خصوص جذب محمد جواد خسروي گفت: وي در سال‌هاي شروع فوتبال خود ذخيره حسيني و بهزادپور در تيم ملي بوده است و مي‌توان به عنوان يک مهره قابل اعتماد براي سنگرباني از او استفاده کرد.
وي ادامه داد: خسروي در بين آينده داران فوتبال ساحلي کشور بوده و بزودي با توانايي که دارد به پيراهن شماره يک تيم ملي تبديل مي شود.
سرپرست ساحلي بازان شهرداري بندرعباس در پايان اظهار داشت: همواره دروازه بان نقطه اتکا و وجودش مهم است که اميدواريم در فصل جاري بتوانيم اين ضعف را برطرف کرده و با جذب اين دروازه بان بتوانيم نتايج بهتري در اين فصل کسب کنيم.
تيم فوتبال ساحلي شهرداري در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور حضور دارد که از اواخر خرداد ماه بايد در مقابل رقباي خود قرار بگيرد.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today