نماد آخرین خبر

لشکرکشی سرخ‌ها برای گرفتن صدر از اصفهان؛ آیا تراکتور طلسم نکونام را می‌شکند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لشکرکشی سرخ‌ها برای گرفتن صدر از اصفهان؛ آیا تراکتور طلسم نکونام را می‌شکند؟

ايسنا/ نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان ۲۰۲۱ امروز (دوشنبه) بازي‌هاي معوقه هفته بيستم را برگزار مي‌کنند.

بازي‌هاي معوقه هفته بيستم ليگ برتر با برگزاري سه ديدار انجام مي‌شود تا پرونده اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر بسته شود. اين بازي‌ها به خاطر حضور استقلال، پرسپوليس، فولاد و تراکتور در ليگ قهرمانان آسيا به تعويق افتاده بود.
پرسپوليس پس از پيروزي در داربي و جام حذفي به دنبال رسيدن به صدر جدول رده‌بندي هستند، البته شاگردان يحيي گل‌محمدي به برد با اختلاف چهار گل براي رسيدن به سپاهان نياز دارند. در سوي ديگر ميدان ذوب‌آهن براي بقا در ليگ برتر مي‌جنگد و براي زياد کردن فاصله از منطقه سقوط به فکر گرفتن امتياز از اين ديدار سخت هستند؛ کاري که در دور رفت رقابت‌هاي ليگ برتر توانستند انجام دهند و با يک امتياز از تهران به اصفهان بازگشتند.
پرسپوليس پس از بازگشت از ليگ قهرمانان آسيا صاحب يک پيروزي در داربي و يک تساوي مقابل سپاهان شده و ذوب‌آهن هم در دو بازي گذشته‌اش در ليگ برتر ابتدا استقلال را شکست داد اما مقابل گل‌گهر مغلوب شد. پرسپوليس در اين ديدار سيد جلال حسيني و فرشاد فرجي را با حکم کميته انضباطي در اختيار ندارد. در حال حاضر پرسپوليس و ذوب‌آهن به ترتيب با ۴۵ امتياز و ۲۱ امتياز در رده‌هاي دوم و چهاردهم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار دارند.
تراکتور پس از ليگ قهرمانان آسيا به بحران رفته و پس از دو تساوي مقابل پيکان و صنعت نفت، با شکست مقابل آلومينيوم اراک از جام حذفي هم کنار رفته است. نکته نگران کننده ديگر براي تراکتوري‌ها علاوه بر ۶ غايب ريز و درشت‌شان از جمله شجاعي، دژاگه، خانزاده و فخرالديني، شکست ناپذيري شاگردان نکونام در بازي‌هاي خانگي‌شان است. با اين اوصاف شاگردان رسول خطيبي با توجه به حواشي‌اي هم که با آن درگير هستند، کار راحتي در اهواز ندارند و براي رسيدن به پيروزي بايد دست به کار بزرگي بزنند.
فولاد هم شرايط متزلزلي پس از ليگ قهرمانان داشته است. آن‌ها ابتدا مقابل گل‌گهر به پيروزي رسيدند، سپس در ديداري جنجالي مقابل نساجي شکست خوردند و در آخرين ديدارشان در چارچوب جام حذفي با کام‌بک مقابل قشقايي از مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند. در حال حاضر فولاد با ۳۰ امتياز از ۲۰ بازي و تراکتور با ۲۹ امتياز از ۲۱ بازي به ترتيب در رده‌هاي ششم و هشتم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار گرفتند. ديدار رفت اين دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
استقلال پس از شکست در داربي تقريبا ليگ برتر را از دست رفته مي‌بيند و به دنبال اين است با قرار گرفتن در جمع سه تيم نخست به ليگ قهرمانان فصل آينده برسد. آن‌ها براي رسيدن به اين هدف بايد در ديدارهاي باقي‌مانده ليگ برترشان موفق عمل کنند و ديدار با صنعت نفت در آبادان يکي از سخت‌ترين آن‌هاست. هم‌چنين صنعت نفت که فعلا هفت امتياز با منطقه سقوط فاصله دارد، مي‌داند که فوتبال است و هزاران اتفاق و ممکن است اوضاع جدول در هفته‌هاي باقي‌مانده ليگ برتر تغيير کند. بازي رفت اين دو تيم با تساوي يک، يک به پايان رسيد.
استقلالي‌ها که احتمالا دياباته را در ديدار با صنعت نفت در اختيار نداشته باشند در حال حاضر با ۳۴ امتياز از ۲۱ بازي و صنعت نفت با ۲۶ امتياز از ۲۲ بازي به ترتيب در رده‌هاي پنجم و دوازدهم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار دارند.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today