برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش‌بینی وزش باد و گردوخاک در اصفهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پیش‌بینی وزش باد و گردوخاک در اصفهان

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک از بعد از ظهر امروز بخش‌هايي از مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان را در برمي‌گيرد.

حجت‌الله علي عسگريان، کارشناس پيش بيني هواشناسي استان اصفهان به استقرار جوي به نسبت ناپايدار در سطح استان اشاره کرد و اظهار کرد: آسمان بسياري از مناطق استان امروز صاف تا کمي ابري است و از ساعات بعد از ظهر وزش باد به نسبت شديد پيش‌بيني مي‌شود.
وي ادامه داد: وزش باد در بخش‌هايي از مناطق شمال، شرق و حتي مرکز استان با خيزش گرد و خاک محلي همراه است و روز دوشنبه غبار صبحگاهي را در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتي خواهيم داشت.
کارشناس پيش بيني هواشناسي استان اصفهان با اشاره به افزايش يک تا دو درجه‌اي دما در ۲۴ ساعت آينده، خاطرنشان کرد: دماي هواي کلانشهر اصفهان در گرم‌ترين ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر و در خنک‌ترين ساعات بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر مي‌رسد.
علي‌عسگريان اضافه کرد: چوپانان با دماي ۴۵ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر و بوئين مياندشت با دماي ۱۰ درجه سانتي‌گراد بالاي صفر به ترتيب گرم‌ترين و خنک‌ترين نقاط استان تا فردا پيش‌بيني مي‌شود.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today