برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آغاز محدودیت ۲ هفته‌ای کرونا در سیریک

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آغاز محدودیت ۲ هفته‌ای کرونا در سیریک

ايرنا/ فرماندار سيريک گفت: محدوديت ۲ هفته‌اي با توجه به وضعيت بحراني کرونا اين شهرستان از صبح امروز آغاز شد.

احمد جمال الديني، فرماندار سيريک اظهار کرد: بر اين اساس برگزاري هر گونه تجمع اعم از عروسي، عزا، مراسم و برنامه هاي مذهبي و فرهنگي در سطح اين شهرستان به مدت دو هفته ممنوع است و با برگزارکنندگان از طريق مراجع قضايي برخورد خواهد شد.
وي ادامه داد: سردفترهاي ازدواج در سيريک نبايد عقدي را ثبت کنند و عاقدان محلي هم حق جاري کردن خطبه عقد را در اين مدت ندارند، در صورت گزارش تخلف از طريق مراجع قضايي با آن ها برخورد مي‌شود.
فرماندار سيريک اضافه کرد: صنوف با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي توسط کارکنان و مشتريان به حالت عادي برخواهند گشت و شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت، اتاق اصناف و اداره اماکن عمومي موظف هستند بر عملکرد اصناف شهرستان نظارت داشته باشند.
جمال الديني افزود: صنوفي که پروتکل‌هاي بهداشتي کرونا را رعايت نکنند بدون اخطار و اغماض، به مدت دو هفته پلمب و به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.
وي خاطرنشان کرد: دهياران و بهورزان در کوتاه‌ترين زمان گزارش برگزاري تجمع ها اعم از عروسي، عزا و تجمع‌هاي مذهبي و فرهنگي را به بخشداري و شبکه بهداشت اعلام کنند تا ضمن جلوگيري از ادامه تجمع با متوليان برخورد شود.
فرماندار سيريک تاکيد کرد: اداره‌هاي دولتي و بانک ها موظف هستند پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي(کارکنان و ارباب رجوع) را رعايت کنند، فرمانداري و شبکه بهداشت و درمان به صورت مستمر بر عملکرد آن ها نظارت مي‌کنند و در صورت مشاهده رعايت نشدن پروتکل هاي بهداشتي، بدون اخطار و اغماض پلمب مي‌شوند و مدير مجموعه هم به هيأت تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today