برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب: فعلا برنامه‌ای برای قطعی آب در کرمانشاه نداریم

منبع
فارس
بروزرسانی
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب: فعلا برنامه‌ای برای قطعی آب در کرمانشاه نداریم

فارس/ مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: فعلا برنامه قطعي آب در کرمانشاه نداريم و اگر قطعي است مربوط به ميزان مصرف آب محلات است که حجم مخازن آن، پاسخگوي تعداد جمعيت ساکن نيست.

علي مرادي، مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص افزايش مصرف آب با توجه به فصل گرما و تمهيدات انديشيده شده، اظهار داشت: متأسفانه خشکسالي اخير در حدود پنجاه سال گذشته بي‌سابقه بوده و سبب کاهش آبدهي منابع زيرزميني و کاهش ۷۰ درصدي آبدهي چشمه‌ها شده که همين مشکلات عديده‌اي را براي شرکت آب و فاضلاب به همراه داشته است.
وي مصرف آب در استان را خيلي بالاتر از ميانگين مصرف کشور اعلام کرد و افزود: سرانه مصرف خانگي آب در شبانه روز در کشور ۱۷۰ ليتر است که اين ميزان مصرف در استان بيش از ۲۳۰ تا ۲۵۰ ليتر بر ثانيه است.

حجم زياد مصرف در کرمانشاه دليل قطعي آب
مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطعي آب برخي محلات، گفت: فعلا برنامه‌اي براي قطعي آب در کرمانشاه نداريم که براساس جدولي از قبل پيش‌بيني شده در اختيار شهروندان قرار دهيم و اگر قطعي هم است مربوط به ميزان مصرف آب محلات است که به  حجم مخازن و تراکم جمعيت برمي‌گردد يعني حجم مخازن در اختيار شرکت، پاسخگوي تعداد جمعيت ساکن آن نيست.
وي تصريح کرد: همکاران ۲۴ ساعاته در خدمت مردم هستند و سعي دارند اين مشکلات را با توان بيشتر کمتر کنند اما حقيقت اين است که اگر هم استاني‌هاي در مديريت مصرف همکاري نکنند نمي‌توانيم آب را به صورت کامل در اختيار آن‌ها قرار دهيم.
مرادي با بيان اينکه سامانه ۱۲۲ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان در خدمت هم استاني‌ها است، تصريح کرد: با شروع فصل گرما ۱۵ درصد هدررفت آب در خصوص استفاده از کولرهاي آبي است که بيشتر رقم آن به عدم سرويس کردن کولرهاي آبي برمي‌گردد.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today