برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استاندار البرز: رأی‌گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
استاندار البرز: رأی‌گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه است

ايسنا/ استاندار البرز با اشاره به اينکه در شعب اخذ راي، شيوه نامه‌هاي بهداشتي به جد رعايت مي‌شود، گفت: ۱۳۶۳ شعبه اخذ راي در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ راي از مردم هستند و اميد است مردم در ساعات اوليه روز به شعب مراجعه کنند.

عزيزاله شهبازي، استاندار البرز با بيان اينکه کمتر از سه روز ديگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، افزود: شهرستان کرج به دليل تراکم بالاي جمعيت بيشترين تعداد صندوق و شعب اخذ راي را دارد.
وي ادامه داد: با تمام توان و بسيج مجموعه استان، تمامي تدابير لازم براي برگزاري انتخابات پيش رو انديشيده شد و تمامي روند اين رويداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازديد و رصد قرار مي گيرد.
شهبازي گفت: براي سنجش ميزان آمادگي استان براي برگزاري انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانورهايي نيز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالي شناسايي و رفع شود.
استاندار البرز
افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضويت در شوراهاي شهر و روستا در البرز حاکي از حضور پرشور مردم در تعيين سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.
وي اضافه کرد: مردم حق شناس ايران اسلامي همواره حافظ آرمان هاي انقلاب اسلامي و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار ديگر تجلي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي خواهند بود.
شهبازي گفت: ۱۳۶۳ شعبه اخذ راي در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ راي از مردم هستند و اميد است مردم در ساعات اوليه روز به شعب مراجعه کنند.
استاندار البرز با اشاره به اينکه ۵۳۱ شعبه ثابت و سيار براي کرج پيش بيني شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملا مکانيزه برگزار مي‌شود و به تبع آن نتيجه آرا زودتر مشخص مي‌شود.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday