برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شرکت تهران‌جنوب حق استخدام نیروی غیربومی را ندارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شرکت تهران‌جنوب حق استخدام نیروی غیربومی را ندارد

باشگاه خبرنگاران/ نماينده بندر ماهشهر گفت: شرکت تهران‌جنوب که پيمانکار پروژه شرکت پالايش گاز بيدبلند خليج‌فارس است، حق استخدام نيروي غيربومي را ندارد.

حبيب آقاجري، نماينده بندر ماهشهر، اميديه، هنديجان و بندر امام‌خميني اظهار کرد: با توجه به وجود نيروي کار تحصيل کرده و ماهر در ماهشهر، شرکت تهران‌جنوب که پيمانکار پروژه شرکت پالايش گاز بيدبلند خليج‌فارس است، حق استخدام نيروي غيربومي را ندارد.
او افزود: پروژه‌اي که شرکت تهران‌جنوب پيمانکاري آن را بر عهده دارد، رو به پايان است که به مديران شرکت تهران‌جنوب ابلاغ کرديم اگر تعديل نيرويي قرار است اتفاق بيافتد، ابتدا بايد نيرو‌هاي غيربومي تعديل شوند و نيرو‌هاي بومي تا لحظه‌ي آخر به کار خود ادامه دهند.
آقاجري بيان کرد: در بندر ماهشهر نيروي متخصص به اندازه‌اي وجود دارد که مي‌توان در شهر‌هاي ديگر از دانش آن‌ها استفاده کرد؛ بنابراين تاکيد ما بر اين است که در مرحله بهره‌برداري و راه‌اندازي پالايشگاه، نيرو‌هاي بومي و باسابقه که در مرحله احداث مشغول به کار بودند، در اولويت استخدام شرکت بيدبلند باشند و اين موضوع را به طور جدي دنبال خواهيم کرد.
نماينده مردم ماهشهر در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: همچنين بازرسان اداره کار بايد موضوع استخدام نفرات غيربومي در اين شرکت که اخيرا اتفاق افتاده را بررسي کرده و به فرمانداري گزارش دهد و شرکت نيز بايد نفرات بومي را جايگزين اين نفرات کند.

 
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today