logo

دستگیری پژوسوار مسلح با شلیک‌های پلیس مشهد

منبع
رکنا
بروزرسانی
دستگیری پژوسوار مسلح با شلیک‌های پلیس مشهد

رکنا/ پژوسوار مسلحي که قصد فرار از چنگ قانون را داشت با تيراندازي هوايي پليس مشهد و پس از تصادف با يک کاميون دستگير شد.
 
ماجراي دستگيري پژوسوار مسلح روز گذشته از آن جا آغاز شد که نيروهاي کلانتري شهيد باهنر مشهد از طريق منابع و مخبران محلي به اطلاعاتي رسيدند که بيانگر حمل و نگهداري سلاح هاي غيرمجاز و جنگي توسط يک جوان پژوسوار بود.
دريافت اين اطلاعات مهم، موجب شد تا گروه ورزيده اي از نيروهاي کلانتري به فرماندهي سرگرد مهدي کرامتي وارد عمل شوند چرا که اهميت خبر نشان مي داد، احتمال ارتکاب جرايمي وحشتناک يا امنيتي وجود دارد. بنابراين با توجه به حساسيت موضوع، گروه تخصصي کلانتري با راهنمايي هاي معاون دادستان مرکز خراسان رضوي و با پوشش هاي پليسي به تعقيب متهمي پرداختند که هويت وي در رصدهاي اطلاعاتي مشخص شده بود.
عوامل انتظامي پس از آن که در مسير عبور خودروي پژو 405 قرار گرفتند و از وجود سلاح درون خودرو اطمينان يافتند بي درنگ شيوه عمليات را تغيير دادند چرا که احتمال درگيري مسلحانه وجود داشت به همين دليل گروه عملياتي به سرپرستي رئيس کلانتري و با رعايت موارد امنيتي به تعقيب خودرو پرداختند اما راننده که متوجه حضور نيروهاي انتظامي شده بود ناگهان پدال گاز را فشرد و با سرعت سرسام آوري از بولوار حر شهرک شهيد باهنر گريخت.
بنابراين گزارش، نيروهاي عملياتي نيز با تدابير امنيتي به تعقيب خود ادامه دادند تا اين که پس از چندين کيلومتر تعقيب و گريز در نهايت خودروي پژو با يک دستگاه کاميون برخورد کرد ولي باز هم با وضعيتي که خودرو خسارت زيادي ديده بود همچنان براي گريز از چنگ قانون تلاش مي‌کرد.

در اين هنگام ماموران انتظامي به ناچار دست به سلاح بردند و با شليک تيرهاي هوايي، راننده پژو را مجبور به توقف کردند. وقتي راننده جوان به محاصره پليس درآمد و حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورد، ماموران کلانتري شهيد باهنر مشهد به بازرسي خودرو پرداختند که در نتيجه يک قبضه سلاح کلت جنگي و يک قبضه سلاح شکاري تک لول کمرشکن کشف و ضبط شد.
با انتقال سلاح هاي کشف شده و خودروي پژو به کلانتري تحقيقات پليس با دستورات قاضي عندليب براي بررسي زواياي پنهان اين ماجرا آغاز شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar