برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نتایج قطعی شورای شهر بیرجند اعلام شد

منبع
شبستان
بروزرسانی
نتایج قطعی شورای شهر بیرجند اعلام شد

شبستان/ فرماندار بيرجند نتايج قطعي و رسمي ششمين دوره انتخابات شوراي شهر بيرجند را اعلام کرد.

علي ناصري، فرماندار بيرجند دقايقي پيش به خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي بيان داشت: انتخابات ششمين دوره شوراي اسلامي شهر بيرجند در ۱۱۵ شعبه اخذ راي برگزار و در اين رتسا ۲۰۰ هزار تعرفه بين شعب توزيع شد که ۷۳ هزار و ۷۰ تعرفه مصرف شده است.
وي تعداد آرا ماخوذه را ۷۱ هزار و ۳۰ راي اعلام کرد و ادامه داد: از اين تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ راي صحيح و ۶ هزار و ۵۱۳ راي باطله بوده است.
فرماندار بيرجند افزود: از مجموع آرا ماخوذه صحيح بالاترين ميزان راي با ۱۱ هزار و ۴۷۴ راي را عليرضا محمودي راد کسب کرده است.
به گفته وي، همچنين فريد فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ راي، فاطمه زهرا هلال بيرجندي با ۱۰ هزار و ۵۹۵ راي، مرتضي يزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ راي، محمد مهدي درخشي هشت هزار و ۴۷۹ راي، رضا حسني صفت با هفت هزار و ۱۹۶ راي، عباس سروري با هفت هزار و ۱۰ راي، مهدي عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ راي و ويدا ناصري با ۶ هزار و ۷۲۴ راي به شوراي ششم شهر بيرجند راه يافته اند.

ناصري ادامه داد: نگين ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ راي، مهدي ميري ۶ هزار و ۱۲۷ راي، فريدون ابراهيمي ۶ هزار و ۲۰ راي، محمد رمضاني پنج هزار و ۷۸۱ راي، ابوالفضل عليزاده بيرجندي پنج هزار و ۴۴۹ راي و محمد حسين زراعتکار پنج هزار و ۴۰۲ راي به عنوان اعضاي علي البدل شوراي شهر بيرجند انتخاب شدند.
فرماندار بيرجند عنوان کرد: ۸۳ نامزد در ششمين دوره انتخابات شوراي شهر بيرجند با يکديگر رقابت داشته اند.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today