برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

منتخبان شورای شهر بجستان خراسان رضوی اعلام شد

منبع
ايمنا
بروزرسانی
منتخبان شورای شهر بجستان خراسان رضوی اعلام شد

ايمنا/ نتايج نهايي شمارش آراي ششمين دوره انتخابات شوراي اسلامي مناطق شهري شهرستان بجستان و سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در اين شهرستان اعلام شد.

حسين ابراهيمي کردياني، فرماندار بجستان اظهار کرد: در انتخابات شوراي اسلامي شهر بجستان از مجموع چهار هزار و ۷۶۳ برگ رأي صحيح حسين قربان زاده با هزار و ۹۶۸ رأي، سيد مهدي مرجان با هزار و ۹۳۲ رأي، مسلم سرمدي با هزار و ۹۱۴ رأي و ابوالقاسم استادزاده بجستاني با هزار و ۷۵۲ رأي و جعفر نقي زاده با هزار و ۵۰۰ رأي به عنوان اعضاي اصلي شوراي اسلامي مشخص شدند.
حسين ابراهيمي کردياني گفت: سيد مهدي مرجان زاده، حميد طحانيان بجستاني و رضا کريم زاده بجستاني به ترتيب با هزار و ۱۱۵، هزار و ۹۷ و ۷۹۹ رأي نيز به عنوان اعضاي علي‌البدل شوراي شهر بجستان انتخاب شدند.
وي ادامه داد: در انتخابات شوراي اسلامي شهر يونسي هم از مجموع هزار و ۵۹۵ رأي صحيح محمد معصومي با ۸۶۱ رأي و حسين چوپاني با ۷۵۷ رأي، زهرا رزم آرا با ۷۲۳ رأي و حسن ذاکر با ۴۴۲ رأي و روح الله ارفع با ۳۳۵ رأي به عنوان اعضاي منتخب اعلام شدند.
فرماندار بجستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۵۰ برگ صحيح انتخابات رياست جمهوري در بجستان سيد ابراهيم رئيسي ۱۱ هزار و ۹۷۳ رأي، عبدالناصر همتي هزار و ۱۶۶ رأي، محسن رضايي ميرقائد ۷۹۳ رأي و سيد اميرحسين قاضي زاده هاشمي ۶۱۸ رأي را به خود اختصاص دادند.

وي ميزان مشارکت مردم در انتخابات رياست جمهوري، شوراهاي اسلامي و ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري در شهرستان بجستان را ۶۸ درصد ذکر کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar