برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قطعه اول و دوم بزرگراه اردبیل-سرچم به‌زودی تکمیل می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قطعه اول و دوم بزرگراه اردبیل-سرچم به‌زودی تکمیل می‌شود

ايرنا/ مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: بيش از ۹۹ درصد عمليات خاکي قطعات اول و دوم و بيش از ۹۵ درصد عمليات اجرايي بزرگراه اردبيل – سرچم تکميل شده است.

محبوب حيدري، مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازديد از پروژه در دست احداث بزرگراه اردبيل – سرچم اظهار کرد: حدود ۲۵ کيلومتر از عمليات آسفالت جاده اردبيل-سرچم اجرا شده و ادامه عمليات نيز در حال اجراست.
مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل به زيرگذر روستاي کرگان در اين مسير  اشاره کرد و گفت: اين زيرگذر در حال اجراست و عمليات اجرايي در باند برگشت محدوده کيلومتر ۲۸ الي ۳۲ شروع شده و پس از انسداد مسير و انتقال ترافيک به باند رفت فعال‌تر خواهد شد.
حيدري افزود: جهت تسريع در عمليات اجرايي نسبت به افزايش اکيپ ابنيه فني و افزايش ماشين آلات اقدام و ۸ کيلومتر از بزرگراه تا پايان شهريور تکميل مي‌شود.
وي با بيان اينکه براي احداث و راه‌اندازي ۵۸۲ کيلومتر بزرگراه در اين استان به پنج هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار نياز است، گفت: در سال گذشته ۵۲ کيلومتر بزرگراه در استان اردبيل افتتاح شد و امسال نيز احداث ۶۱ کيلومتر بزرگراه در دستور کار قرار گرفته است.
مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل با بيان اينکه قطعه‌اي از راه خلخال - منجيل که با عنوان پروژه راه‌سازي خلخال ـ کلور ـ درام تعريف شده در دست ساخت است، افزود: اين جاده مسيري مشترک بين ۲ استان اردبيل و زنجان به طول ۵۵ کيلومتر است که از اين مسافت ۳۷.۵ کيلومتر در حوزه استحفاظي استان اردبيل و مابقي در حوزه استحفاظي استان زنجان مي‌باشد.
وي همچنين گفت: در سال‌هاي گذشته ۴.۵ کيلومتر از حوزه استحفاظي استان زنجان به اردبيل واگذار شده و در حال حاضر ۴۲ کيلومتر از مسير در حوزه‌ استحفاطي استان‌ اردبيل اجرا مي‌شود و پيشرفت فيزيکي مسير در حوزه اردبيل تا به امروز ۳۰ درصد است.
 
  
  

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today