logo

پیکر خلبان محمدزاده از جان باختگان سقوط هواپیما در بجنورد تشیع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیکر خلبان محمدزاده از جان باختگان سقوط هواپیما در بجنورد تشیع شد

ايرنا/ پيکر خلبان حامد محمد زاده يکي از جان باختگان هواپيماي آموزشي فراسپهر بجنورد که عصر روز گذشته(۳۰ خرداد) در منطقه رباط قره بيل در شهرستان گرمه در خراسان شمالي سقوط کرد در بجنورد تشيع شد.

پيکر خلبان حامد محمدزاده عصر امروز دوشنبه با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و با حضور تعدادي از بستگانش و نيروهاي نظامي و انتظامي در بجنورد تشيع و در گلزار شهداي اين شهر در حاشيه بارگاه ملکوتي عباس ابن موسي بن جعفر(ع) موسوم به معصوم زاده به خاک سپرده شد.
اين خلبان جوان بجنوردي متولد ۱۳۶۹ هجري شمسي و دانش آموخته کشور چين بود که در سال 99 همزمان با همه گيري ويروس کرونا به کشور بازگشت و در شرکت هواپيمايي آموزشي فراسپهر ايرنيان در بجنورد مرکز خراسان شمالي مشغول به کار شد و معاونت عمليات اين شرکت را بر عهده داشت.
عصر روز گذشته براثر سقو يک فروند هواپيماي آموزشي وابسته به شرکت فراسپهر در هنگام بازگشت از شهر کلاله در استان گلستان در 50 مايلي فرودگاه بجنورد و در روستاي رباط قره بيل شهرستان گرمه سقوط کرد که در اين حادثه جواد فيروزکوهي رئيس اين شرکت و حامد محمدزاده معاون عمليات آن جان خود را از دست دادند.
پس از سقوط اين هواپيماي آموزشي تيم بررسي سانحه هوايي سازمان هواپيمايي کشور به براي بررسي دلايل بروز اين سانحه به استان خراسان شمالي سفر کردند و تاکنون دليل اين حادثه بازگو نشده  است.

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today