برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زن جوان مشهدی برادرشوهرش را در خیابان حر با چاقو کشت

منبع
بروزرسانی
زن جوان مشهدی برادرشوهرش را در خیابان حر با چاقو کشت

حادثه 24/ زن جواني که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خيابان به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضي ويژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.

ماجراي اين جنايت وحشتناک جمعه گذشته هنگامي لو رفت که نيروهاي کلانتري شهيد باهنر مشهد، مرگ مشکوک جواني حدود 26 ساله را به قاضي ويژه قتل عمد گزارش دادند که در منزل مسکوني اش جان باخته بود. دقايقي بعد به دستور قاضي دکتر حسن زرقاني، جسد محمود-ص براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت و اين ماجرا مورد پيگيري قضايي قرار گرفت.
پزشکان قانوني پس از معاينه جسد و در گزارشي به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند که جوان مذکور به دليل اصابت ضربه شي نوک تيز و برنده به ناحيه گردن جان خود را از دست داده است.
با دريافت اين گزارش، بي درنگ مقام قضايي دستور بررسي موضوع را به نيروهاي کلانتري صادر کرد که تحقيقات نشان داد: مرد 26 ساله در خيابان حر مشهد با زن 32 ساله اي به نام فريده به مشاجره پرداخته و با يکديگر درگير شده‌اند.
با به دست آمدن اين اطلاعات دستور دستگيري زن جوان صادر شد و ماموران انتظامي در يک عمليات اطلاعاتي، او را شناسايي و دستگير کردند. اين زن وقتي در برابر ميز عدالت قرار گرفت به قاضي زرقاني گفت: مقتول برادر شوهرم بود و آن روز قصد داشت به زور مرا سوار موتورسيکلت کند که من هم سوار نشدم ولي او عصباني شد و به روي من چاقو کشيد. من هم در يک لحظه زماني که مي خواستم چاقو را از دستش بگيرم، تيغه چاقو به سمت گردن خودش برگشت و زخمي شد.

با توجه به اين که اعترافات و اظهارات زن جوان، با حقيقت صحنه درگيري و طريقه اصابت چاقو، مطابقت نداشت، مقام قضايي او را براي انجام تحقيقات تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد تا اين که روز گذشته متهم در حضور سرهنگ نوريان(افسر پرونده) لب به اعتراف گشود و به وارد آوردن ضربه چاقو به ناحيه گردن مرد 26 ساله اقرار کرد. تحقيقات بيشتر با صدور دستورات ويژه قضايي براي بررسي ابعاد ديگر اين جنايت ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar