برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشته شدن ۵ سرباز درپی واژگونی اتوبوس زاهدان-آباده

منبع
فارس
بروزرسانی
کشته شدن ۵ سرباز درپی واژگونی اتوبوس زاهدان-آباده

فارس/ واژگوني اتوبوس زاهدان- آباده در دهشير يزد پنج کشته و ۳۳ مصدوم بر جاي گذاشت.

اين حادثه صبح امروز ساعت ۶ و ۳۰ دقيقه به دليل ترمز بريدن اتوبوس و برخورد آن با تريلر گزارش شده که در نهايت با واژگوني اتوبوس ۳۳ مصدوم راهي بيمارستان شده اند.
به گفته رئيس اورژانس يزد، اين اتوبوس جمعا ۳۹ مسافر و سرنشين داشته که با راننده تريلي، مصدومين و فوتي هاي اين حادثه ۴۰ نفر هستند که از اين تعداد متاسفانه پنج نفر فوت شده و جان خود را از دست داده اند.
احمد دهقان با بيان اينکه امدادرساني به اين حادثه با موفقيت به پايان رسيد اظهار کرد: زمان ماموريت تيم هاي امدادي حادثه واژگوني اتوبوس زاهدان- آباده از لحظه وقوع تا انتقال آخرين مصدومين به بيمارستان سه ساعت طول کشيد.
وي با بيان اينکه يک نفر مصدوم حادثه از انتقال خودداري کرده و در محل درمان شده، افزود: اين حادثه با کمک نيروهاي هلال احمر به موقع امدادرساني شد و بالگرد و آمبولانس هلال احمر نيز در محل حادثه به کمک اورژانس شتافت.
رئيس اورژانس يزد در خصوص انتقال مصدومان در اين عمليات سه ساعته، عنوان کرد: ۱۲ مصدوم با اتوبوس آمبولانس اورژانس، دو مصدوم از طريق بالگرد اورژانس، هفت مصدوم از طريق بالگرد هلال احمر، ۹ مصدوم با آمبولانس هاي اورژانس و سه مصدوم با آمبولانس هاي هلال احمر انتقال يافتند.
وي با بيان اينکه اين حادثه دقيقا در مقابل پمپ بنزين دهشير و در لاين مقابل رخ داده است، گفت: مصدومان به بيمارستان هاي شهيد بهشتي شهرستان تفت، خاتم الانبياء شهرستان ابرکوه، شهيد صدوقي و شهيد رهنمون شهر يزد منتقل شدند.
گفتني است؛ اتوبوس با ۳۹ سرنشين از مبداء زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فني از ناحيه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسير مقابل واژگون و در اين حالت با يک دستگاه تريلي متوقف در مسير مخالف برخورد و متوقف مي شود.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today