logo

قهرمانی پرتابگر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های کشور

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
قهرمانی پرتابگر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های کشور

صدا و سيما/ محمدرضا ضيايي عضو تيم دووميداني کهگيلويه و بويراحمد در ماده پرتاب ديسک به مقام قهرماني و مدال طلا دست يافت.

بهنام طباطبايي، دبير هيات دووميداني کهگيلويه و بويراحمد از کسب مقام قهرماني پرتاب گر ديسک نوجوانان استان در رقابت‌هاي قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي خبر داد.
وي گفت: رقابت‌هاي دو و ميداني قهرماني نوجوانان کشور و انتخابي تيم ملي گراميداشت دهه کرامت در بخش پسران به ميزباني استان چهارمحال و بختياري در شهرکرد برگزار شد.
طباطبايي از کسب مقام اول و مدال طلا پرتاب گر استان در ماده پرتاب ديسک خبر داد و افزود: محمدرضا ضيايي با پرتابي به طول ۵۶ متر به مقام قهرماني و مدال طلا دست يافت، حسين رشمه کريم از تهران با پرتابي به ۵۲.۴۸ متر دوم شد و علي رجبي از خراسان رضوي با پرتابي به طول ۴۶.۰۸ متر به مقام سوم رسيد.
دبير هيات دووميداني کهگيلويه و بويراحمد ادامه داد: در اين ماده محمد رضا شاطر آبادي از کرمانشاه، اسماعيل صالحي از چهارمحال‌ و بختياري و آرمين رمضان‌پور از گيلان مقام هاي چهارم تا ششم را کسب کردند.
وي از کسب مقام نهم تيم دووميداني نوجوانان استان کهگيلويه و بويراحمد در اين رقابت‌ها خبر داد و گفت: در اين رقابتها تيم هاي کردستان، گلستان، يزد، چهارمحال و بختياري، تهران، خراسان رضوي، همدان، زنجان مقام هاي اول تا هشتم را کسب کردند.
رقابت‌هاي دووميداني قهرماني نوجوانان کشور و انتخابي تيم ملي با شرکت ۲۵ استان در شهرکرد برگزار و نفرات برتر ماده هاي مختلف به اردوي تيم ملي جهت شرکت در رقابت‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا که در کشور کويت برگزار دعوت مي شوند.

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today