برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کردستان پایان هفته خُنکی پیش رو دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کردستان پایان هفته خُنکی پیش رو دارد

ايرنا/ معاون توسعه و پيش بيني اداره کل هواشناسي کردستان گفت: بر اساس تحليل آخرين نقشه‌هاي هواشناسي از روز چهارشنبه تا پايان هفته دماي هواي استان سه تا پنج درجه کاهش مي‌يابد.

علي پناهي معاون توسعه و پيش بيني اداره کل هواشناسي کردستان اظهار کرد: دماي هواي استان طي امروز و فردا(سه شنبه) تغييرات خاصي ندارد اما از روز چهارشنبه شاهد افت دماي هواي استان خواهيم بود.
وي افزود: در شبانه روز گذشته سلين با ۴۵ درجه گرمترين و "بابارشاني" با ۱۴ درجه سانتي‌گراد خُنک‌ترين نقطه استان بودند و دماي شهر سنندج مرکز استان نيز مابين ۱۹ و ۴۲ درجه سانتي گراد در نوسان بود.
معاون توسعه و پيش بيني اداره کل هواشناسي کردستان با اشاره به اينکه امروز بارش‌هاي پراکنده و خفيف برخي از مناطق استان را فرا مي‌گيرد، ادامه داد: اين بارش‌ها در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاري نيز در مناطق شمالي و شرقي استان از جمله براي شهرهاي بيجار و زرينه پيش بيني مي‌شود.
پناهي گفت: وزش باد نيز در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه براي استان برآورد شده که براي روز پنج شنبه قابل ملاحضه پيش بيني شده است.
وي يادآور شد: با توجه به شرايط موجود و وزش باد، امکان آتش سوزي در مراتع و جنگل‌هاي استان وجود دارد که لازم است تمهيدات لازم براي جلوگيري از خسارت‌هاي احتمالي انديشيده شود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online