برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لزوم اجرای دورکاری کارمندان براساس رنگ‌بندی کرونا در خوزستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
لزوم اجرای دورکاری کارمندان براساس رنگ‌بندی کرونا در خوزستان

ايرنا/ مديرکل مديريت عملکرد بازرسي استانداري خوزستان گفت: دورکاري کارمندان ادارات با توجه به ورود خوزستان به پيک جديد کرونا و وضعيت شهرستان‌هاي قرمز، نارنجي و زرد کرونايي بايد اجرايي شود.

رسول اميري، مديرکل مديريت عملکرد بازرسي و امور حقوقي استانداري خوزستان بيان کرد: بر اساس ابلاغ سازمان اداري و استخدامي کشور حضور کارمندان در محل کار در شهرستان‌هاي قرمز يک سوم، نارنجي ۵۰ درصد و در شهرستان‌هاي زرد  کرونايي با حضور ۲ سوم کارمندان انجام شود.
وي افزود: با توجه به مصوبات ستاد استاني مديريت کرونا، تمامي دستگاهاي اجرايي موظف به انجام دورکاري هستند و در اين خصوص  بازرسان ويژه ستاد استاني مديريت کرونا از تمامي دستگاه‌هاي  اجرايي ، شرکت‌هاي دولتي و خصوصي ديدن مي‌کنند.
اميري ادامه داد: در صورت اجرا نشدن مصوبات توسط دستگاه‌هاي اجرايي مطابق با بخشنامه ۲۹۰۸۲۳مورخ ۹۹/۶/۵ سازمان اداري و استخدامي کشور اعمال مجازات به دليل رعايت نکردن شيوه نامه‌هاي بهداشتي در مرتبه نخست اخطار، در مرتبه دوم توبيخ کتبي درج در پرونده، در مرحله آخر انفصال از خدمت و معرفي به مراجع قضايي خواهد بود.
تاکنون بيش از ۷۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزريق شده که شامل تزريق ۵۷۰ هزار واکسن در دز اول و بيش از ۱۳۰ هزار دز دوم است.
اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعيت قرمز، ۹ شهرستان نارنجي و ۹ شهرستان زرد کرونايي هستند.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today