برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رتبه یک کنکور تجربی در تبریز: روزانه ۱۲ ساعت مطالعه داشتم

منبع
فارس
بروزرسانی
رتبه یک کنکور تجربی در تبریز: روزانه ۱۲ ساعت مطالعه داشتم

فارس/ رتبه اول کنکور تجربي ۱۴۰۰ گفت: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نياز ندارد، بلکه يک فرد با هوش متوسط مي‌تواند با سختکوشي و هدف‌گذاري به نتيجه برسد.

نيما ابوالحسني، رتبه اول کنکور تجربي سال ۱۴۰۰ از تبريز است؛ او در يک خانواده چهار نفري بزرگ شده است. 
وي افزود: مدرسه و معلمان تاثيرات زيادي در کنکور يک دانش‌آموز دارد به طوري که مدير و معاون و معلم‌هاي من مدام پيگير کنکور من بودند و حتي بيشتر از من استرس داشتند. 
ابوالحسني ادامه مي‌دهد: من از کلاس‌هاي خصوصي و کنکور استفاده کردم و هيچ وقت کتمان اين نيستم، ولي تاثير معلم و نحوه تدريس آنها در مدرسه بسيار موثر است. 
نفر برتر کنکور ۱۴۰۰ مي‌گويد: بنده از کلاس دهم استارت کنکور را زدم و از آن روزها تايمي را براي کنکور مي‌خواندم به طوري که ابتدا از پنج ساعت شروع کردم و در نهايت به ۱۲ ساعت در روز مي‌رسيد. 
وي اضافه مي‌کند: تمايل دارم تا در رشته پزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران درس بخوانم و اميدوارم با عنايت پروردگار يک پزشک حاذق شوم. 
ابوالحسني تاکيد مي‌کند: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نياز ندارد بلکه يک فرد با هوش متوسط مي‌تواند با سختکوشي و هدف‌گذاري به نتيجه برسد. 
وي ادامه مي‌دهد: براي کسب يک نتيجه حتما بايد خانواده کمک کند و آرامش را ايجاد کنند و من از اين بابت از خانواده‌ام تشکر مي‌کنم که چنين فضاي پر از آرامش را فراهم آوردند. 
 

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today