برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازماندن قایقران گیلانی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی المپیک توکیو

منبع
فارس
بروزرسانی
بازماندن قایقران گیلانی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی المپیک توکیو

فارس/ آقا ميرزايي، قايقران گيلاني ايران سپس در گروه اول دور يک‌چهارم به مصاف رقبايي از برزيل، روسيه، ساموآ، چين و جزيره کوک رفت و در پايان با زمان ۳: ۵۲.۸۳۴ دقيقه چهارم شد و از راه‌يابي به نيمه‌نهايي المپيک 2020 بازماند.

ادامه رقابت‌هاي المپيک توکيو از روز نهم، از ساعت ۶:۰۰ بامداد به‌وقت‌تهران،  "علي آقا ميرزايي نماينده تيم ملي ايران در رشته قايقراني ماده ر کاياک يک نفره ۱۰۰۰ متر با رقبايي از فرانسه، آرژانتين، مجارستان، ايتاليا و روسيه به رقابت پرداخت که در پايان اين رقابت بسيار سخت ميرزايي با ثبت رکورد ۳:۵۰:۵۸۰ در رده پنجم قرار گرفت.
در اين گروه کوپاسز  از کشور مجارستان(۳:۳۹:۰۸۴)، ورنيس از آرژانتين(۳:۴۰:۴۳۰) به مرحله نيمه‌نهايي صعود کردند و ساير پاروزنان بورگو از ايتاليا(۳:۴۳:۷۴۶)، هوبرت از فرانسه (۳:۴۵:۰۷۲)، آقا ميرزايي از ايران(۳:۴۸: ۶۰۹) و آنوشکين از روسيه (۳:۵۰:۵۸۰) به مرحله يک‌چهارم نهايي راه يافتند.
اين در حالي است که آقا ميرزايي به همراه آنوشکين پاروزن روسي از همان ابتداي مسابقه از کورس نفرات اول جا ماندند و تا انتهاي اين رقابت نتوانستند خود را به جمع ساير پاروزنان اضافه کنند.
آقا ميرزايي، قايقران گيلاني ايران سپس در گروه اول دور يک‌چهارم به مصاف رقبايي از برزيل، روسيه، ساموآ، چين و جزيره کوک رفت و در پايان با زمان ۳: ۵۲.۸۳۴ دقيقه چهارم شد و از راه‌يابي به نيمه‌نهايي المپيک ۲۰۲۰ بازماند.

آخرين خبر گيلان در اينستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today