برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۳۸۹ خبرنگار خراسان جنوبی علیه کرونا واکسینه می‌شوند

منبع
شبستان
بروزرسانی
۳۸۹ خبرنگار خراسان جنوبی علیه کرونا واکسینه می‌شوند

شبستان/ معاون امور فرهنگي و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي گفت: ۳۸۹ خبرنگار اين استان همزمان با ۱۳ مرداد در محل پرديس دانشگاه علوم پزشکي واکسن کرونا را دريافت خواهند کرد.

محمود رمضاني، معاون امور فرهنگي و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي اظهار داشت: با مساعدت معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همکاري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مقرر شد که همزمان با صبح ۱۳ مرداد، واکسيناسيون خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان خراسان جنوبي انجام مي‌شود.
وي افزود: ۳۸۹ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌اي خراسان جنوبي که اسامي آنها در ليست خانه مطبوعات و يا سامانه جامع خبرنگاران کشور ثبت شده است، براي دريافت واکسن به دانشگاه علوم پزشکي بيرجند معرفي شده اند.
معاون امور فرهنگي و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي با اشاره به اينکه ساعت ۸ تا ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در محل پرديس دانشگاه علوم پزشکي بيرجند تزريق واکسن کرونا به خبرنگاران انجام خواهد شد، تاکيد کرد: با توجه به حضور خبرنگاران در جلسات مختلف و لزوم حضور آنها در جامعه، تسريع در تزريق واکسن اين قشر از اهميت زيادي برخوردار است.
وي با بيان اينکه تمامي خبرنگاران شهرستان هاي مختلف در مقابل کرونا واکسينه مي‌شوند، يادآور شد: هيچ نگراني براي تزريق واکسن خبرنگاراني که اسامي آنها در ليست هاي ارائه شده به دانشگاه علوم پزشکي نباشد، وجود ندارد و به محض اطلاع، هماهنگي هاي لازم انجام خواهد شد.


آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today