برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیکر سرباز شهید "مختوم‌نژاد" در ستاد فاتب تهران تشییع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیکر سرباز شهید "مختوم‌نژاد" در ستاد فاتب تهران تشییع شد

ايرنا/ آيين تشييع سرباز وظيفه شهيد "عبدالحبار مختوم‌نژاد" صبح امروز(دوشنبه) با حضور خانواده شهيد، سردار قاسم رضايي جانشين فرمانده ناجا، سردار حسين رحيمي فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ و جمعي از همکاران شهيد در ستاد فرماندهي پليس تهران بزرگ برگزار شد.

اين سرباز شهيد متولد سال ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود که عصر روز شنبه در يکي از عمليات‌هاي پليس پايتخت با متهمي که قصد متواري شدن داشت، درگير و بر اثر ضربات چاقو در قلب به مقام رفيع شهادت نائل آمد.
رئيس پليس پايتخت در واکنش به شهادت اين سرباز وظيفه، تاکيد کرد: نيروي انتظامي تا پاي جان، پاي امنيت مردم ايستاده است و در اين مسير همواره شهيداني را تقديم تامين امنيت و آرامش مردم مي‌کند.
سردار "حسين رحيمي" روز گذشته نيز از دستگيري عامل شهادت سرباز وظيفه مختوم‌نژاد در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.
وي با اشاره به اينکه اين سرباز وظيفه جمعي کلانتري ۱۱۰ پليس پيشگيري پايتخت بود، افزود: عامل شهادت اين مامور وظيفه‌شناس که داراي چندين فقره سابقه محکوميت است، ناجوانمردانه با ضربات متعدد چاقو مامور عزيز ناجا را شهيد و از محل متواري مي‌شود.
سردار رحيمي اضافه کرد: پيگيري‌هاي صورت گرفته اين فرد جاني در کمتر از ۱۰ ساعت در خارج از محدوده تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran