برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین آمار کرونایی‌ها در علوم پزشکی سمنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین آمار کرونایی‌ها در علوم پزشکی سمنان

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي سمنان از بستري شدن 47 بيمار جديد مثبت با تشخيص قطعي ابتلا به کوويد۱۹ در شبانه‌روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان خبر داد.

دکتر نويد دانائي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي سمنان اظهار کرد: از ابتداي شيوع کرونا تا کنون 32 هزار و 540مثبت بيماري کرونا بر اساس معيارهاي تشخيصي آزمايشگاهي PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي استان سمنان شناسايي شده اند.
وي تصريح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از 11 لغايت امروز 12 مردادماه بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، چهل و هفت بيمار مثبت جديد مبتلا به کوويد۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درماني بستري شدند و به‌اين ترتيب مجموع بيماران بستري شده در بيمارستان هاي تحت پوشش دانشگاه از ابتداي بروز و شيوع بيماري کرونا ويروس تاکنون به هفت هزار و 549 نفر رسيده است.
دبير ستاد استاني مقابله با کروناويروس اضافه کرد: علاوه بر اين در اين مدت 24 هزار و 991 بيمار نيز به صورت سرپايي در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسايي شدند.
دانائي ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودي و ترخيص بيماران مبتلا به کوويد۱۹ از ابتداي بروز و شيوع بيماري در بيمارستان هاي تحت پوشش دانشگاه به 6 هزار و 435 نفر رسيد.
وي همچنين از بهره برداري از اولين خانه بهداشت عشايري استان سمنان خبر داد و گفت: اولين خانه بهداشت عشايري اين استان در روستاي عشايري و ييلاقي گورسفيد از مناطق سياري خانه بهداشت روستاي افتر به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه افتتاح شد.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today