برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتصاب حجت الاسلام مطیعی به نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انتصاب حجت الاسلام مطیعی به نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان

باشگاه خبرنگاران/ حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور حکمي حجت الاسلام آقاي مرتضي مطيعي را به امامت جمعه‌ي شهر سمنان و نمايندگي خود در آن استان منصوب کردند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور حکمي حجت الاسلام آقاي مرتضي مطيعي را به امامت جمعه‌ شهر سمنان و نمايندگي خود در آن استان منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجت الاسلام آقاي مرتضي مطيعي دامت افاضاته
اکنون که جناب حجت الاسلام آقاي شاهچراغي پس از سال‌ها خدمت در جايگاه امامت جمعه‌ي سمنان از اين مسئوليت استعفاء نموده‌اند، پس از اداي وظيفه‌ي حقگزاري و قدرداني از زحمات ايشان، جنابعالي را که بحمدالله برخوردار از صلاحيت علمي و اخلاقي و سوابق جهادي و فداکارانه مي‌باشيد به امامت جمعه‌ي شهر سمنان و نمايندگي خود در آن استان منصوب مي‌کنم.
مردم عزيز و مؤمن استان سمنان در همه‌ي آزمون‌هاي دوران انقلاب سربلند و با افتخار ظاهر شده‌اند و درخور تکريم و شايسته‌ي احترامند. توجه لازم به جوانان پرانگيزه و پراستعداد در شهر‌ها و بخش‌هاي گوناگون استان، داراي برکات فراوان خواهد بود و لازم است مورد اهتمام جدي قرار گيرد. نماز جمعه را که مظهر تجمع متحد مردم با ايمان است به کانوني براي اجتماع اين جوانان عزيز و تقويت فکر ديني و انقلابي آن قرار دهيد. اين برترين سرمايه براي آينده کشور است. از خداوند متعال توفيقات جنابعالي را مسألت مي‌کنم.
سيّد علي خامنه‌اي
۱۳ مرداد ۱۴۰۰»

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today