برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وضعیت کرونایی در اشنویه نگران کننده است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وضعیت کرونایی در اشنویه نگران کننده است

ايرنا/ رئيس شبکه بهداشت و درمان اشنويه گفت: تعداد مبتلايان به کرونا در اين شهرستان صعودي بوده که اين افزايش نگران‌کننده ‌است.

حسين زرزا، رئيس شبکه بهداشت و درمان اشنويه اظهار کرد: بي‌توجهي به هشدارهاي کادر درماني مبني بر رعايت محدوديت‌ها و پروتکل‌هاي بهداشتي و افزايش تجمع و مراسم‌ خانوادگي از دلايل افزايش ابتلا به کرونا در اين شهرستان است.
وي اضافه کرد: استفاده از ماسک توسط شهروندان نسبت به ماه‌هاي گذشته به کمتر از ۲۰ درصد کاهش يافته و هم اکنون بيشتر مردم از اقلام بهداشتي و مقابله اي استفاده نمي‌کنند.
رئيس شبکه بهداشت و درمان اشنويه گفت: از ابتداي شيوع ويروس کرونا در اين شهرستان تاکنون سه هزار و ۱۳۲ مورد مبتلا به کوويد-۱۹ در اين شهرستان شناسايي شده است که يک هزار و ۴۷۰ نفر زن و يک هزار و ۶۶۲ نفر از آنان مرد و ۹۱۵ نفر را روستاييان و دو هزار و ۲۱۷ نفر را نيز ساکنان شهر تشکيل مي دهند.
زرزا، با اشاره به شکننده بودن وضعيت کرونا در اين شهرستان، افزود: تداوم کاهش استفاده شهروندان از ماسک و عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي سبب افزايش تعداد مبتلايان مي‌شود.
وي اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۵ نفر در بخش ويژه کرونا در اين بيمارستان بستري ‌و چهار نفر با شرايط نامناسب در بخش آي سي يو قرار دارند.
رئيس شبکه بهداشت و درمان اشنويه گفت: شمار فوتي‌هاي شهرستان اشنويه ناشي از بيماري کوويد ۱۹ تاکنون ۹۴ نفر بوده و تاکنون ۱۳ هزار و ۴۸۵ مورد نمونه‌گيري انجام شده است.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today